صالح الصماد رییس شورای سیاسی انصارالله گفت: متجاوزان به یمن شکست خوردند و به مرحله نا امیدی و ناکامی رسیده اند.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری خبر یمن، الصماد در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: آتش بس خواسته همه ملت یمن است و ما هیچ وقت به توافقی که بتواند از رنج های ملت بکاهد پشت نکرده ایم.

وی افزود: اگر متجاوزان، از بهانه ها و ادعاهایی را که تلاش می کردند با آن تجاوز خود را قانونی جلوه دهند کوتاه بیایند ما با آتش بسی که بتواند تجاوزها و محاصره را پایان دهد مشکلی نداریم.

الصماد بیان کرد: ملت یمن شایسته بهترین تلاش ها برای برطرف شدن رنج های میلیون ها نفری است که بر با شکم گرسنه سر بر زمین می گذارند و بسیاری از آن ها سرپرست خود را از دست داده اند.

وی افزود: گویا یکسال کامل کافی نبود تا همه شعارهای دروغین و نقاب های مدعیان وطن دوستی فروافتد.

رییس شورای سیاسی انصارالله گفت: کسانی که ادعای وطن دوستی و مبارزه با تجاوز خارجی داشتند درکنار متجاوزان و سوار بر تانک های آن ها با فرزندان کشورخود جنگیدند و آن ها را به خاک و خون کشیدند.

الصماد اضافه کرد: تبلیغات گسترده رسانه های متجاوزان درباره گفت و گو با عربستان تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی تجاوزگران به یمن و آماده سازی افکارعمومی برای پذیرش شکست است.

وی بیان کرد: حوادثی که در روزهای گذشته در مرز با عربستان اتفاق افتاد، نخستین دیدار برای مبادله یکی از اسیران بیمار سعودی در مقابل شماری از اسیران یمنی بود و چنین دیدارهایی در جنگ ها، طبیعی است و باید در یک فضای آرام و پس از زمینه سازی های مناسب انجام شود.

الصماد افزود: اگر این دیدارها به یک توافق عزتمندانه مورد قبول همه طرف های داخلی است منجر شود که مصلحت کشور و ملت را دربردارد مشکلی نیست.

وی گفت: تفاهم ها و توافق های ابتدایی انجام و قرار شد در صورتی که کشورهای متجاوز حسن نیت داشته باشند، گام هایی تدریجی برای توقف تجاوزها برداشته شود و ما در این راه چیزی برای ازدست دادن نداریم و ملت ما به رهبران و رهبران به ملت اعتماد دارند و به تبلیغات و جنجال ها توجهی نمی کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس