کد خبر 547049
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری و نبیه بری رئیس مجلس لبنان و رئیس اتحادیه پارلمان‌های کشورهای عربی دیدار و درباره اوضاع منطقه و لبنان و روابط تهران و بیروت گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش مشرق، محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در این دیدار که ظهر شنبه درعین التینه مقر ریاست مجلس لبنان در بیروت برگزار شد، حضور داشت.

رئیس موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث بعداز این دیدار در گفت‌و‌گوئی کوتاه با خبرنگاران گفت که این دیدار فرصتی ارزشمند برای بررسی تحولات در منطقه و جهان بود.

وی اظهار داشت: ما به همه تلاش‌هایی که در این مرحله برای تقویت و تحکیم وحدت در سطح جهان اسلام صورت می‌گیرد، اطمینان کامل داریم.

عضو مجلس خبرگان تاکید کرد که تحقق وحدت اسلامی موجب عزت و سربلندی امت اسلامی می‌شود و زمینه را برای رویاروئی با جریان‌های تندرو و تکفیری فراهم می‌کند.

آیت الله محمدی ری شهری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و با اقتدار کامل از تقویت و تحکیم وحدت اسلامی و همه گروه‌های مقاومت شرافتمند و قهرمان که در سراسر جهان در مقابل جریان‌های تروریستی تکفیری و تندرو ایستاده‌اند، حمایت می‌کند.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس