کد خبر 546702
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

افراد نا‌شناس جمعه شب با نفوذ به شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل، تصاویر انتفاضه ملت فلسطین را از آن پخش کردند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد که افراد نا‌شناس جمعه شب چند دقیقه به شبکه دوم تلویزیون اسرائیل نفوذ کردند و تصاویری در ستایش از «انتفاضه قدس» پخش کردند که باعث شوکه شدن بینندگان شد.

نفوذکنندگان محتوای تبلیغاتی از «انتفاضه» همراه با سرودی در ستایش از شهدایی که از آغاز انتفاضه اخیر شهر قدس تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، پخش کردند.

این شبکه سپس توانست به پخش عادی خود برگردد و اعلام کرد که هدف نفوذ طرف‌های فلسطینی به زعم خودش «تروریستی» قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، در جریان جنگ علیه نوار غزه نیز، افراد نا‌شناس توانستند به شبکه‌های دوم و دهم تلویزیون رژیم اسرائیل نفوذ کرده و محتوای تبلغاتی درباره فعالیت‌های نظامی گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس را پخش کنند.

در همین زمینه، یک روزنامه نگار صهیونیست گفت: «فلسطینی‌ها هیچ چیزی ندارند و همه چیز انجام داده‌اند. موشک در غزه ساختند و ما را گلوله باران کردند و از سلاح زیر گرفتن در کرانه باختری همراه با چاقو و تیراندازی استفاده کردند».

وی افزود: آن‌ها امروز ماهواره «عاموس» اسرائیل را به کنترل خود در می‌آورند و بخش‌های تهدید آمیز پخش می‌کنند و همه خانه‌ها در اسرائیل را مرعوب می‌کنند.

این روزنامه نگار صهیونیست در اشاره به رژیم اسرائیل گفت: این (رژیمی) شکست خورده است.

رژیم اسرائیل اخیرا برای خاموش کردن انتفاضه قدس به هر وسیله‌ای متوسل شده است و در آخرین مورد، در تلاش برای ساکت کردن صدای رسانه‌های صوتی و تصویری فلسطین است.

نیروهای رژیم اسرائیل در همین راستا دیروز به مقر شبکه تلویزیونی «فلسطین الیوم» در شهر البیره در کرانه باختری رود اردن حمله و عدنان علیان مدیر آن را بازداشت کردند. آن‌ها همچنین به شرکت خدمات ماهواره‌ای «ترانس می‌دیا» یورش بردند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس