رئیس دولت نهم و دهم با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ گفت: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

به گزارش مشرق، محمود احمدی‌نژاد در یادواره شهدای عملیات خیبر که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت و آحاد مختلف جامعه در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به سابقه درخشان مردم ورامین در تاریخ ایران اسلامی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی شاهد است که مردم ورامین نه تنها امروز و 50 سال اخیر، بلکه در طول تاریخ طولانی ایران و این خطه همواره مردمی مومن، خدا پرست، پاک و مفید به حال جامعه بوده‌اند.

وی گفت: تاریخ این دیار نشان می‌دهد که از بیش از 6 هزار سال قبل مردم این خطه مردمانی متمدن و مومن و اهل عبادت بودند که آثار باستان شناسی این را تائید می‌کند.

رئیس دولت نهم و دهم مردم ورامین را مردمی تلاشگر، مومن و مفید به حال اجتماع خواند و تاکید کرد: مردم غیور ورامین به‌ویژه در دوره انقلاب عظیم اسلامی و در آن فرصت تاریخی، یک بار دیگر جوهره و حقیقت خود را نشان دادند. مردم دشت ورامین نهضتی را پایه‌گذاری کرده و برای ولایت‌ فقیه فداکاری کردند که آن نهضت و حرکت به فضل الهی عالم‌گیر خواهد شد و بساط ظلم را از همه جهان برخواهد چید.

احمدی‌نژاد افزود: مردم این خطه در زمانی که دیکتاتوری حاکم بود و خفقان همه جا را گرفته بود در حمایت از امام زمان خود قیام کردند و خطی روشن برای رسیدن به مقصد برای ملت ایران باز کردند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم ورامین در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: مردم ورامین در دوران دفاع مقدس نیز به ندای ولی فقیه لبیک گفته و بیش از یک هزار و 400 شهید در راه اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تقدیم کردند. اگر محدوده تحت تاثیر ورامین را حساب کنیم هزاران آزاده در راه دفاع از انقلاب و آزادگی تقدیم کرده‌اند. در دوران آزادگی می‌بینیم که مردم این منطقه حرف عظیم را می‌زنند و نیازها را تامین می‌کنند.

وی با بیان این‌که میراث مشترک و تعهد و آرمان مشترک ما انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی مهمترین هدیه خداوند به بشریت عصر حاضر است. در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خیلی کارها انجام شده است ولی انقلاب هنوز ناشناخته است.

احمدی‌نژاد افزود: امروز بعضی‌ها تئوری پردازی می‌کنند و برای انقلاب‌ها دوره‌های مختلف را مشخص می‌کنند و اتفاقاتی را به‌عنوان شاهد قرار می‌دهند و می‌گویند که دوران انقلاب تمام است.

احمدی‌نژاد: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است

وی بیان داشت: این افراد انقلاب کشورهای دیگر را در نظر می‌گیرند و می‌گویند که عمر انقلاب ما دیگر تمام است. آن کسانی که انقلاب را به این معنا تفسیر می‌کنند در ذهنشان این است که انقلاب حاصل تجمع انرژی‌های منفی در دل جامعه در طول زمان است.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: آن کسانی که می‌گویند انقلاب دورانی دارد و تمام می‌شود منظورشان انقلابی است که مردم فشارهای مختلف را در دل خود جمع می‌کند و به یک باره فوران می‌کند و بعد از این‌که تخلیه شد این انقلاب تمام می‌شود. انقلاب عظیم ملت ایران از این جنس نیست چون اگر از این جنس بود پس دیگر این همه توطئه و دشمنی و فشار نیاز نبود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک عنوانی دارد که در هیچ انقلابی نبوده است، خاطرنشان کرد: انسان می‌تواند از دل خاک به‌وجود آید و کاری کند که به جلوه خدا برسد.همه اسماء حسنی را در انسان‌های کامل و معصومین می‌بینیم پس انسان می‌تواند از این خاک به جایی برسد که به خلیفة الله برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: خداوند متعال وقتی انسان را خلق می‌کند به خودش تبریک می‌گوید و این نشان از اهمیت این مخلوقش است.

وی گفت: رسیدن به خدا یعنی حرکت بی‌نهایت، قرار است که درون انسان‌ها تغییر پیدا کند که به تبع آن محیط اجتماعی آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند.         

تحولات انقلاب ناشی از تحولات درونی مردم است/این دیگر نقطه پایانی ندارد

احمدی‌نژاد بیان داشت: در درون مردم ما تغییری به‌وجود آمد و تحولات انقلاب ناشی از تحولات درونی مردم است که این دیگر نقطه پایانی ندارد و تا زمانی که مردم به‌دنبال تکامل و خداخواهی است به‌دنبال همین انقلاب نیز هست.

وی افزود: اگر کسانی به خاطر منافع محدود و شخصی و گروهی قیام کنند اولاً آنقدر فداکاری نمی‌کنند که با دست خالی کفن بپوشند و به جلوی تانک‌ها بروند والا مانند سیاسیون عالم می‌شوند که مدعی سیاست‌مداری هستند ولی حاضر نیستند که سیلی به خاطر مردم بخورند و سختی بکشند.

ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است/توقف حرکت انقلابی ملت ایران یک خواب بدون تعبیر است

رئیس دولت نهم و یازدهم با بیان این‌که ایثار و فداکاری رمز کمال انسان و راه رسیدن به خدا است، بیان داشت: انسان‌هایی که از درون خودشان به سمت خدا متحول می‌شوند، ایثارگر هستند.

وی گفت: اگر شیاطین خیال کردند که حرکت انقلابی ملت ایران متوقف می‌شود این یک خواب بدون تعبیر است.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دنیا بداند ملت ایران امروز بسیار بسیار مومن‌تر، انقلابی‌تر، عدالت‌خواه‌تر، شجاع‌تر و ایستاده‌تر از 50 سال قبل است.

خیال کردند پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است/انقلاب ملت ایران تا برچیدن ظلم از تمام دنیا انقلاب خود را ادامه می‌دهند

وی افزود: خیال کردند که بساطی درست کنند و چیزی رد و بدل کنند و پشت تریبون‌ها قیافه فاتح بگیرند کار تمام شده است، به خدا انقلاب ملت ایران در اول راه است و تا برچیدن ظلم و ستم از تمام دنیا این انقلاب ادامه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دشمن دارد، خاطر نشان کرد: افرادی این صحبت‌ها را افراطی‌گری و تندروی می‌دانند، که اگر این را به‌عنوان افراطی‌گری قبول کنیم نعوذبالله باید بگوییم خدا نخستین افراطی‌گر است؛ زیرا خداوند متعال زمانی که گفت به انسان سجده کنید همه قبول کردند به جز شیطان که استکبار و تکبر کرد و خودش را برتر دانست که آن زمان خدا او را رجیم خواند.

وی ادامه داد: خداوند می‌گوید مگر من از شما عهد نگرفته‌ام که شیطان را پیروی نکنید و این دشمن قطعی و آشکار شما است.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که شیطان نمی‌خواهد بگذارد انسان‌ها در درون خودشان تکامل پیدا کند، گفت: انسان‌ها به‌صورت فطری خداجو هستند ولی شیطان بسیار ظریف کس دیگری را به جای خدا قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: نخستین کاری که شیطان می‌کند این است که به ما می‌باوراند که اصلاً دشمن ما نیست و بعد از آن نیز شروع به آدرس انحرافی دادن، می‌کند و تا بی‌انتها می‌برد زیرا مسیر گمراهی همانند مسیر کمال انتها ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 263
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 105
  • ناشناس ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 1
    خیال و هاله نور و....از صفات بارز جنابعالی است 8 سال مملکت را به .......کشیدیباز هم ادعای مدیرت داری
  • علیرضا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    1 0
    دکتر برگردد از دست این کلید سازها نجاتمون بده..
  • علیرضا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    مردمی نژاد عزیز
  • ایرانی ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    فقط یک مورد از کارهایت را بگو که عقلایی انجام دادی بعد نظر در مورد تاریخ ورامین وایران و .. بده
  • انقلابی ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام بر مرد خستگی ناپذیر ایران ویار رهبز
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    همه کارش عقلانی بوده
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    عجب رویی داره احمدی نژاد یه خبرنگار شیرپاک خورده ای از جمع بهش یادآوری کنه که بذاره حداقل بابک زنجانی(یکی از لکه های پاکدست ترین دولت تاریخ!)حکمش اجرا بشه،بعد بیاد تو مساجد حرف از خدا و پیغمبر بزنه
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    این امامزاده ای که بهش دخیل بستی کور میکنه و شفا نمیده چون خدش عامل بدبختیاست
  • مصطفی ح ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    متأسفانه خدمات چشمگیر اون هشت سال درست به همه مردم اطلاع رسانی نشد. دشمنان دولت نذاشتند تا از آن دولت چیزی جز همین نقاط منفی در اذهان نماند! پیشرفت علمی و زیرساختی وسیع کشور و خودکفایی در زمینه های مختلف و نفوذ معنوی شگفت انگیز ایران در جهان اسلام از دستاوردهای هشت سال آقای احمدی نژاد بود.
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    حداقل کار بدتر نشده که - راستی از بابک زنجانی و رحیمی و .... چه خبر؟ تحریم ها را دور زدی؟
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 1
    اصولگراها باز دست به دامن احمدی نژاد شدن ولی اشتباهشون اینجاست که الان تو هر خونه چند تحصیلکرده ست و همه مردم ایران میدونند که این بساط فقروفسادوبیکاری رو خود احمدی نژاد گذاشته تو کاسه شون
  • مصطفی ح ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    هاله نور هم یک نقل قولی بود که آقای احمدی نژاد در یک جلسه خصوصی با علامه جوادی داشتن! و اون ادعا هم از جنسی نیست که بشه گفت خیال بود یا واقعیت! ادعای کشف و شهود قابل اثبات و رد نیست و برای همین هم حجت نیست! لذا آن جار و جنجال سر آن ویدیو از همان اول بی خود بود!
  • رضا ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    قرار نیست برگرده ایشون هم مثل این دولت کار هایی کرد قابل قبول نبود و نیست
  • مصطفی ح ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    1 0
    انتقاد به مشرق! جنس حرفای آقای احمدی نژاد از جنس جنجال های سیاسی سطحی نیست و دارای گوهرهای معرفتی است. چرا این بخش های معرفتی رو برجسته نمی کنید و تیتری زدید که تقابل با دولت فعلی ازش برداشت بشه! متأسفانه بعد از 12 سال هنوز هم آقای احمدی نژآد مظلومه! تصویری که ازشون ایجاد شده تصویر یک آدم شلخته و پرت و پلا گو و بی منطق در حالی که حرفای ایشون دارای عمق معرفتی زیاد و از سر اخلاص و ایمان هست!
  • رضا ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    من اصلا موافق اون 8 سال مدیریت نیستم البته مدیریت 4 سال اول خوب بود که به 4 سال دوم کشید اما دولتی که در حال حاضر داریم چی کار کرده .؟ نتیجه مذاکرات چی شد ؟ چرا چیزی درست نشد ؟ فقط سیمان ریختم قلب راکتور و تموم . ما ایرانی ها بدبخت فقط حسن نیت باید ثابت کنیم
  • رضا ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    یاور رهبر نبودن ایشون اگر بودن اون حرف ها رو به آقا نمی زدن اول برید بخونید بعد بیایید از این چیزا بگید
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    1 0
    احمدی نژاد کجایی بیا بیا که داریم بیچاره میشیم بیا پشت سرت نماز بخونیم حالا فهمیدیم چه قدر مردی بیا بیا
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    الله اکبر الله اکبر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور
  • مصطفی ح ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    انتقاد به مشرق! جنس حرفای آقای احمدی نژاد از جنس جنجال های سیاسی سطحی نیست و دارای گوهرهای معرفتی است. چرا این بخش های معرفتی رو برجسته نمی کنید و تیتری زدید که تقابل با دولت فعلی ازش برداشت بشه! متأسفانه بعد از 12 سال هنوز هم آقای احمدی نژآد مظلومه! تصویری که ازشون ایجاد شده تصویر یک آدم شلخته و پرت و پلا گو و بی منطق در حالی که حرفای ایشون دارای عمق معرفتی زیاد و از سر اخلاص و ایمان هست!
  • محمداسماعیل وندی ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    درود براین مرد خستگی ناپذیردوباره شعارهای انقلاب دارند زنده می شوند
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    بازگشت مختار
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    خراب کردن یک لحظه و اباد کردن خرابی ها ماه ها - حالا 8 سال خراب کردن چند سال نیاز دارد برای درست کردن ؟
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    پس قطعنامه ها کاغذ پاره بود ؟
  • سید یاسر ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    درود بر دکتر احمدی نژاد که بدون کلید کلی از مشکلات رو حل کرد.
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    دکتر احمدی نژاد هر چه که بود به فکر ملت بود و زحمت کشید و از این و اون دولت انقدر انتقاد نکد ولی روحانی از اول امدن شورشو در اورده
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    خيلي خوب بودي اما آخري ها خيلي خراب كردي عاقبت بخيرنشدي ، ميشه توبه كني واز خداوند بخواهي كه هدايت شوي وان شالله درصراط مستقيم قراربگيري
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    خيلي خوب بودي اما آخري ها خيلي خراب كردي عاقبت بخيرنشدي ، ميشه توبه كني واز خداوند بخواهي كه هدايت شوي وان شالله درصراط مستقيم قراربگيري
  • علی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    دردت بیاد تو سر دشمنات
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    بازگشت مختار
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    باور کن با این شرایطی که امروز حضرات پیش آوردند ما به هاله ی نور راضی شدیم... خدا کنه احمدی نژاد برگرده، ما 92 اشتباه کردیم به ... رای دادیم...
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    مطمئنی خراب کرد و شما ها فریب هاشمی را نخورید؟
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    حرفهای احمدی نژادو جدی بگیرین این یه چیزایی میدونه تجربش بالاست قبل انتخابات لیست اصولگراهای تهرانو مسخره کرد بعدم گفت این اقای توکلی وبقیشونو هیچ کی نمیشناخت من اومدم اینارو رای اوردن وگرنه اینهااصلا رای نمیاوردن بعدم گفت این لیست رای نمیاره اخرشم همون شد که احمدی نژاد گفت
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    0 0
    یکی رو بگو که نبود! کارت سوخت نبود؟ خودکفایی بنزین و گندم نبود؟ شیر رایگان به مدارس نبود؟ مسکن مهر نبود؟ ترویج کتاب از دوره شهردار بودنش نبود؟ کدوم یکی نبود؟ هرچند تعصب کورت کرده و نمیتونی ببینی
  • محمد ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    96 منتظریم
  • ناشناس ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شما و دوستات منتظر باشید تا در مناظره تاریخی 96 جوابتونو بشنوید البته اگر گوشی داشته باشید
  • ناشناس ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    باز اون هشت سال صد شرف داره به این سه سال !! واقعا خودت حالت بد نمیشه این سه سالو مرور میکنی ؟
  • ناشناس ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تو یه نمونه از کارهای عقلانی روحانی رو بگو من سرمو میذارم به بیابون !
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شما که اینقدر راحت درمورد دیگران قضاوت میکنید مطمئنی که خودت کارت درسته؟
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شما فرزند ملت،یاور رهبر هستید ای منتظر بهار
  • ناشناس ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هاله بنفش چطور؟؟؟؟؟اگه اون در عرض8 سالمملکتو.....کرد که نکرد آقایون تزویر تو 2سال اینکارو کرد اگر غیر از اینه شما بگو!!!!!!
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آقا استقبال امشب واقعا پرشور بود.یعنی مردم ورامین واقعا برای دکتر ترکوندن!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    لطفا یکبار خرفهایت را با سخنان دیدار وداع رهبری با دولت دهم مقایسه کن.
  • آریا ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا همه ما را آدم کند.مخصوصا شما رو
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دکتر ما بخاطر استکبار ستیزیت تو را دوست داریم اما خواهش می کنم از دیگر مومنان و دلسوزان انقلاب مشورت بگیر از جریان انحرافی فاصله بگیر از دزد ها و مال مردم خورها که به قامت دوست درامدند و خود را نزدیک به تو کردند فاصله بگیر و برگرد که مملکت به تو نیاز دارد خواهش می کنم لجبازی نکن وقتی بهت می گویند اینکار مثلا اشتباه است خواهشا درباره ان تحقیق کن و اگر درست بود انکار را انجام نده لجبازی باعث سقوط و کج شدن مسیر و راهی که بنیان گذاشتی شد و اگر از اشتباهاتت درس نگیری نمی توانی این ملت را از چنگال دزدان نجات دهی لجبازی تو باعث شد مسیری که درست بود به غلط کشانده شود دکتر احمدی نژادمسیر تو درست بود و اگر تو اشتباه نکرده بودی این مسیر توسط دکتر جلیلی ادامه می یافت و ما از ان قله ایی که تو قولش را داده بودی و می گفتی بزودی از ان قله عبور خواهیم کرد رد می شدیم دکتر اگر از اشتباهاتت درس نگیری ما دکتر جلیلی را به تو ترجیح خواهیم داد این سخن اخر ماست مشرق خواهشا چاپ کن
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق بعد از دو شکست 92 و 94 کم کم عقلت داره میاد سر جاش .
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق صبح بخیر مثل اینکه داری بیدار میشی
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    یار رهبر رو به خدا دروغ میگی
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بابک زنجانی محصول سیاست روحانی و رفسنجانی بود عزیز
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق لطف کن از احمدی نژاد مطلب نگذار شما وچند تاسایت اصول گرا بودید که بدترین اتهامات رو به احمدی‌نژاد زدید
  • ناشناس ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    یقینا مخصوصا شما رو !
  • ناشناس ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عزیزم اگر 50 درصد مجلسو میگی شکست و 30 درصدشو میگی برد من دیگه حرفی برای گفتن ندارم کاملا مشخصه عقلی نیست که بخواد فرق سی و پنجاه رو بفهمه !!! توی مجلس بعد اصلاح طلبها رسما بوقن !
  • ناشناس ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 00:05 کلیدی که رسما نقش عصای حضرت موسی رو ایفا میکرد تو انتخابات یادت رفت .
  • ناشناس ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    همون قدر که خرابی ها خاتمی که هزاران برابر دولت احمدی نژاد بود رو توی یکسال درست کرد رفت .
  • ناشناس ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    این حرفم خود دولت گذاشته تو کاسه تون وگرنه استارت گندی که بالا اومد توی دولت سازندگی خورده بود .
  • ناشناس ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    واقعا مغز در حد نخود !!!! بابک زنجانی دستاورد دولت رفسنجانی بود بچه آخه برو یکم مطالعه کن بعد بیا در افشانی کن اه اه !
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    درست است دکتر احمدی نژاد کارهای اشتباهی هم داشتند ولی برآیند دولت های ایشان مثبت بود و کارهای شایسته ای برای ایران انجام دادند.بین کسی که نیت خیر دارد واشتباه می کند با کسی که نیت شر دارد از زمین تا آسمان فرق است.دکتر منتظرتیم.
  • عاشق بهار ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    جانا سخن ازدل ما میگویی
  • علی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد انقلابی و ولایی مورد تایید همه مردم هست ... خواهشا عکس ها و فیلم استقبال پر شور از دکتر احمدی نژاد رو متشر کنید .
  • ناشناس ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    فساد و ظلم و تبعیض / احمدی نژاد بپا خیز
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد توهم خوب بزرگ پنداری داره !
  • ناشناس ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    استارت کار بابک زنجانی از سال 72 و دولت هاشمی بوده است .
  • مسعود ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    رحیمی و زنجانی به جونیور سلام میرسانند .
  • ناشناس ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    یارو کشتی خودتو انقدر ایپی عوض کردی مثبت منفی زدی !! باور کن منم وی پی ان دارم ولی انقدر عقده ای بازی در نمیارم .
  • ناشناس ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اولین کسی که فرمود قطعنامه ها کاغذ پاره هستن امام خمینی(ره) بودند .
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مثل پیر زن ها فقط بلد هستید نفرین کنید !
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نیا ضایع میشی :))
  • ناشناس ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    8 سال دولت دکتر از 16 سال قبل آن و 3 سال دولت فعلی خیلی بهتر بود .
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    امیرکبیر زمان که ایران اسلامی را ساخت.
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    گوهر تورم و فساد های مالی زمان ایشان یا گوهر تحریم و کاغذ پاره و بیکاری؟
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    کاغذ پاره خوانده تحریم ها !!! کاهش دستوری نرخ سود بانکی !!! دور زدن تحریم !!! افزایش قیمت مسکن و سکه و دلار !!!
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد بخاطر خسراتی که به مردم زده باید محاکمه بشه ! اون ارزش پول ملی رو به یک سوم کاهش داده
  • ناشناس ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    طرح هدفمندی یارانه ها که باعث کاهش فاصله طبقاتی شد و کارت هوشمند سوخت که مانع قاچاق سوخت شد و طرح کد رهگیری املاک که مانع کلاهبرداری در خرید و فروش املاک شد 3 مورد از کارهای عقلانی دکتر بود .
  • ناشناس ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    صل علی محمد / بوی رجایی آمد
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اگر زنجانی فاسد است چرا احمدشهید نگران دوسال حبس انفرادی او به عنوان نقض حقوق بشر نیست؟ اگر امیر منصور آریا دزد است چرا بی بی سی برای حکم اعدامش اعتراض نکرد؟ جرم زنجانی چیست جز شکستن دستور کدخدا؟ جرم آریا چه بود چز بیرون کشیدن اموال مردم از چنگال بانکها و تبدیل آن به اشتغال سالم و مولد برای ملت ایران؟ آیا جز این است اگر اینها فاسد بودند فرصت فرار داشتند و خرانه باور کردند که سر مظلوم بالای نمی رود؟ آیا جز این است که هیچ کس مفاد کیفرخواست رحیمی را نمی داند؟ آیا جز این همه جنجال گرونده رحیمی بعد از افشاگری او علیه کرسنت شروع شد؟ آیا نمی دانید که کمترین حق مهدی هاشمی ده بار اعدام بود اما... از خدا بترس. اگر نمی خواهی از مظلوم حمایت کنی پس حداقل در دایره ظالمان نباش. بدان که به قول مالکوم ایکس روزنامه ها کاری می کنند که طرفدار ظالم و دشمن مظلوم بشوید.
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد مثل خیلی های دیگه اشتباهات بدی کرد مثل توجه نکردن به حرف اقا در مورد مشایی و یکهفته قهرکردن و...این خاصیت قدرته که انسان رو مغرور میکنه مگه ادمهای خود ساخته رو.اما خصلت خوبش مردمی بودنش بود برعکس سرمایه داران فعلی
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اشتباهات احمدی نژاد آن چیزی نیست که در ذهن شما است. رسانه های راست و چپ نقاط قوت احمدی نژاد را می کوبیدند با نقاط ضعفش کاری نداشتند و ندارند. دشمن برج و بارو را می کوبد نه خرابه را.
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    به خدای کعبه قسم اگر روزی در ایران فرصت بیابم و خدا قدرتی به من بدهد اول از همه انتقام احمدی نژاد را از مشرق و فارس و کیهان می گیرم.
  • ناشناس ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس امریکایی اگر به محاکمه باشه که سر دولتیای الانو باید با گیوتین زد با این افتضاحاتی که به بار اوردن !
  • ناشناس ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دکتر همواره در مسیر آرمانهای امام (ره) و انقلاب حرکت کرده اند و در صراط مستقیم بوده اند .
  • امیر تبریز اوغلی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    سردار بت شکن منتظریم. بهار نزدیک است... بساط دولت تحقیر رو برچین ان شالله
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عقل کوچیگ تو مشکله نه کارای بزرگ اون
  • پیمان71 ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس امریکایی خاتمی و موسوی و کروبی ه.ر چی نباید محاکمه شوند والله سال88 من شخصا طرفذار سرسخت سبز بودمچون فکر میکردم میخوان تغییر براساس اسلام ونظام انجام بدن ولی وقتی اون توهین ها و دروغ ها رو انجام دادن از باندو طایفه متنفرم و فهمیدم چه کلاهی سرمن و هم نسلیام رفته
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مثلا با کی لجبازی نکنه و حرف گوش کنه؟؟؟؟ هاشمی و دار و دسته ش که ماشالله همه جا پلاسن؟؟؟ یا اصلاح طلبا که هر روز یه فرمایش دارن؟؟؟ دکتر جلیلی عزیزه خودم بهش رای دادم ولی یه بار امتحان شده یه اشتباهو چند بار تکرار کنیم ؟؟؟ چند تا هاشمی و روحانی دیگه باید بیاد سرکار تا شماها بفهمید
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق دوست داريم احمدي دوست داريم
  • ناشناس ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دکتر احمدی نژاد 8 سال با تمام وجود برای تعالی این کشور تلاش شبانه روزی کرد و بیشترین پروژه های عمرانی در دولت ایشان اجرایی شد.
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    از کرسنت و جونیور و مسوول سیا چه خبر
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    برای شما نه ولی برای اون بود
  • ناشناس ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خطاب به ناشناس امریکایی نرخ دلار در دولت هاشمی هم چند برابر شد و ارزش پولی ملی بسیار کاهش یافت و در دولت اصلاحات هم 5/2 برابر نرخ دلار افزایش یافت .
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 42 امریکایی تو رو به روح جدت و آبادت چرت و پرت نپرون
  • مسعود ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عاشق خدمت و جهاد ؛ ریشه کن فقر و فساد ؛ موافق علم و سواد ؛ محمود احمدی نژاد .
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اون بوی تورم و گرانی و دلار 4000 تومنی تحریم !
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    علیرضا جان برمیگرده ان شاءالله به کوری چشم امریکاو برده هاش
  • کیا ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آینده تمام چیز وروشن خواهد کرد؟
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق دوست داريم احمدي دوست داريم
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آفرین. اما بدان فرضا که بیایی آش همان است و کاسه همان. اصولگرایان چشم دیدنت را ندارند و اصلاح طلبان به خونت تشنه اند. بانکداران می خواهند پوستت را بکنند و صرافها آماده اند که دلار را به ده هزار تومان برسانند. مردم احمق هم آماده اند که دوباره در دام فتنه گران یا انحراف یابان بیفتند و به تو فحش بدهند. پس بیخود خودت را خسته نکن و الکی خودت را حرام این مردم نمک به حرام نکن. لیاقت این مردم همین روحانی و ظریف است.
  • کیا ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    همانطوریکه ائمه (ع)عمر ابن عبدالعزیز را تحسین کردند
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    جکومتی نژاد بیشتر بهش میاد
  • جواد ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مگه شما از آمریکا در مورد ارزش پول ملی صحبت کنی
  • کیا ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شاید کار از کار گذشته باشد
  • جواد ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    علاوه بر کارهایی مانند مسکن مهر ، یارانه و کارت هوشمند سوخت یکی از کارهای فوق العاده ایشون ارتباط گیری با کشورهایی مثل کشورهای آمریکا لاتین بود که آمریکایی ها رو سخت به وحشت انداخته بود
  • جواد ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    متاسفانه یه عده ای فقط بلدن یه سری حرفها رو مثل طوطی تکرار کنن و اصلا عقلشون رو به کار نمیندازن دوست عزیز در زمان اقای هاشمی بود که ریییس کل بانک مرکزی این اقا به بابک زنجانی دلار میداد ببره بفروشه
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    حاج محمود فهمیده موقعیت روحانی برای دور دوم متزلل شده اصلاح طلبها هنوز در خوشی رای تهرانی ها هستند
  • حسن ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اصولگرایان تهران باید بدونند که به خاطر خیانت به احمدی نژاد الان به این شکست مبتلا شدند( کمی به کارهای گذشته فکر کنید)
  • حسین ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اولا یک سال و چن ماه اخردوران ریاست ایشون همه میدونن که یه عده دست به هر کاری زدن وضع اقتصاد و خراب کردن و گرونی راه انداختن حتی دست به خیانت زدن تا تا کل زحماتش فراموش بشه مردم اینو میدونن پس ساکت شید دوما حاله نور که شما ازش اینقدر ایراد میگیری دلیلش اینه از عرفان هیچی سر در نمیاری وگرنه ادعای معجزه نکرده که اینجوری حرف میزنین تازه هیچ اصراری به گفتنش نداشت یک باز چیزی که دیده بود رو گفت سوما خواهشا اقایون مذهبی و اصولگرای متعصب ایشونو به خودشونونچسبونن این اقا یه فرد مردمیه همونطور که هیچ وقت تعصبات کورکورانه مثلا به یه خورده بی حجابی نداشت
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تا کدخدا هست با خدا چی کار دارید
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عده ای ساختند بعد عده ای با آن ساخته ها ذلیلانه معامله کردند و ساختن را احمقانه تعبیر کردند. آیا این دو گروه مساوی اند.
  • علی ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    سایت مشرق و دیگر سایت های اصولگرا در راستای انصاف عمل میکنند . در دوسال اخر دولت دهم متاسفانه بحث های حاشیه ای زیادی رخ داد ولی احمدی نژاد انقلابی و ولایی و بی حاشیه مورد تایید همه هست ...
  • علی ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دوست عزیز اقای احمدی نژاد سال 84 با شعار فقر و فساد و تبعیض .. احمدی نژاد به پاخیز وارد میدان شد و رای آورد .. در نتیجه مشکلات از قبل بوده . خواهشا همیشه انصاف را رعایت کنیم . البته خداوند بزرگ مهر و عشق خادم واقعی ملت را به دل مردم می اندازد ربطی به تحصیل کرده یا غیر تحصیل کرده ندارد . وقتی خدایی باشی و شجاع همه چی حله ... شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده ... یا علی
  • ترک شیعه ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد جون مادرت بیا .
  • علی ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد حاری در چشم زر و زور و تذویر
  • ali ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد خاری در چشم زر و زور و تذویر
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    درود بر یاور قشر ضعیف جامعه و تمام مردم ایران ای کاش همه میفهمیدند ک چکارا کردی بخدا.هرچند هرجور شده میخوان خرابت کنن
  • محمد ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    حتی سازمانهای نظر سنجی امریکایی هم صحت انتخابات 88 را تایید کردند
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نه به موقش خودمون میایم رو سر دشمناش
  • ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تکذیب شد
  • ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    • ویرانه های 44 گانه بجای مانده از ۸ سال صدارت یوسف ملت ایران، محمود کبیر که بدست دولت بنفش آوار برداری شد. 1- هدفمندسازی یارانه ها 2- مسکن مهر 3- سهام عدالت 4- هسته ای شدن ایران 5- فضایی شدن ایران 6- پیشرفت های سریع علم و فناوری 7- بیش از شش و نیم برابر صادرات غیر نفتی 8- بیش از 50 برابر کار عمرانی و ساخت جاده، بزرگراه و سد و زیر ساخت های کشور در مقایسه با دولت های قبل 9- رسیدن ایران به رتبه اول علمی منطقه 10- رسیدن ایران به رتبه اول تولید مقالات علمی در جهان 11- ارتقای 33 پله ای رتبه علوم پزشکی ایران در دنیا 12- دست یافتن ایران به 8 مدل مختلف علم هسته ای که تا کنون هیچ کشوری در دنیا به آن دست نیافته است 13- رسیدن سرعت رشد علمی ایران به 11 برابر استاندارد جهانی 14- چند برابر شدن مدال های ورزشی و علمی ایران در رقابت های بین المللی 15- ثبت بهترین نتیجه تاریخ کاروان المپیک ایران در المپیک 2012 لندن 16- ثبت بزرگ ترین موفقیت های ورزشی، از جمله: صعود تیم ملی فوتبال برای اولین بار به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی _ صعود تیم ملی والیبال برای اولین بار به لیگ جهانی _ صعود تیم ملی بسکتبال برای اولین بار به المپیک و جام جهانی 17- آغاز ساخت بیش از 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر و تحویل بیش از 2 میلیون واحد در پایان دولت دهم 18- پیش از دولت نهم تعداد کشته ها در جاده ها 28 هزار نفر در سال بود که در انتهای دولت دهم با توجه به سه برابر شدن خودروها به 19 هزار نفر کاهش یافت که اگر با همان روند پیشین ادامه پیدا می کرد تعداد کشته ها به 60 هزار نفر در سال می رسید بالاترین سرعت کاهش نرخ کشته های جاده ای در دنیا 19- سیم کارت تلفن همراه که در ابتدای دولت نهم نزدیک به 2 میلیون تومان بود که در انتهای دولت دهم به 5 هزار تومان رسید 20- در دولت اصلاحات تنها ۱ درصد ساخت و سازها بصورت صنعتی بود اما در پایان سال ۹۱ به ۳۵ درصد رسیده است. طبق قانون برنامه پنجم توسعه، صنعتی سازی ساختمان باید تا پایان سال ۹۴ به ۴۰ درصد برسد که اکنون ۸۷ درصد آن محقق شده است. 21- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم ۱۹ میلیون واحد بوده که در سال ۹۱ به بیش از ۲۸ میلیون مشترک رسیده است. 22- در سال ۹۱ برای نخستین بار تولید ناخالص داخلی کشور از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت. 23- افزایش ۹ برابری ارزش بازار سرمایه بورس و فرابورس ، ارزش بازار سرمایه در سال ۸۴ برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از ۲۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. 24- سهم ایران در تولید علم جهان در ۲۸ سال از ۵۷ تا ۸۴ از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما پس از ۸ سال فعالیت دولتهای نهم و دهم، اکنون به بیش از ۲ درصد رسیده است. 25- در بخش میراث جهانی ملموس یونسکو ۱۶ اثر از ایران به ثبت رسیده که ۱۰ پرونده از این آثار در دولتهای نهم و دهم ثبت جهانی شده است. 26- تخصیص ۴۰ درصد اعتبارات ورزشی فدراسیون ها به ورزش زنان در دولتهای نهم و دهم عامل اصلی در شکوفایی، مدال آوری و درخشش زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی بوده است. 27- اجرای طرح سهمیه بندی بنزین که موجب صرفه جویی بیش از 92 میلیارد لیتر در مصرف سوخت شد که معادل با ۶۰ میلیارد دلار برآورد می شود. 28- هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی ۵۳ میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی ۷۹ میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از ۱۵۰ درصد از اهداف برنامه را محقق کردند. 29- از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد ۹۲ تعداد ۱۷۵ هزار و ۳۸۹ مقاله علمی در پایگاه ISI به ثبت رسیده که بیش از ۱۵۰ هزار مقاله آن ۸۵ درصد در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است. 30- افزایش دو برابری تعداد اماکن ورزشی کشور از ۱۰ هزار و ۹۷۵ واحد در سال ۸۴ به ۲۱ هزار و ۲۲۹ واحد در سال 31- تعداد مجتمع های ورزشی روستایی : قبل از دولت نهم : ۴۰۷ مجتمع، اکنون : ۲۹۴۳ مجتمع رشد ۷ برابری 32- در سال ۱۳۸۴ بیش از یک میلیون و ۱۶۲ هزار نفر گردشگر خارجی به کشورمان سفر کردند که این رقم با رشدی ۳ برابری در سال ۹۱ به سه میلیون ۷۲۹ هزار گردشگر رسید. 33- افزایش دو برابری تعداد مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی از ۱۳۰۰ مرکز در سال ۸۴ به ۲۵۰۴ مرکز در سال ۹۱ 34- تعداد سیم کارت های تلفن همراه طی هشت سال اخیر ۱۶ برابر شده و از ۷ میلیون سیم کارت در سال ۸۴ به ۱۱۳ میلیون در سال ۹۱ رسیده است 35- تعداد مسکن روستایی ساخته شده: در دولت اصلاحات، ۸۱ هزار واحد، در دولت نهم و دهم ۱ میلیون و ۶۲۴ هزار واحد بیش از ۲۰ برابر 36- پرتاب ماهواره امید به فضا برای اولین بار در تاریخ ایران 37- قطعی برق برای اولین بار در تاریخ ایران نزدیک به صفر رسید 38- افزایش ۳ برابری کاربران اینترنت در دولت دهم 39- آزادی بیش از 20 هزار زندانی با جرائم غیر عمد با کمک دولت های نهم و دهم 40- راه اندازی دانشگاه طب سنتی برای اولین بار 41- دستیابی به علم نانو 42- دستیابی به علم لیزر 43- تولید رادیو داروها 44- تاسیس بنیاد نخبگان
  • ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد دوستت داریم.من به تو رای می دهم. دوره روحانی امریکا هرکاری خواست سرمون آورد. الان که مارو بخاطر یازده سپتامبر جریمه کرده. یازده سپتامبر چه ربطش به ما. از بس ظریف و روحانی برابر امریکا کوتاه اومدند حالا هی تو سری میخوریم
  • ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد دوستت داریم.من به تو رای می دهم. دوره روحانی امریکا هرکاری خواست سرمون آورد. الان که مارو بخاطر یازده سپتامبر جریمه کرده. یازده سپتامبر چه ربطش به ما. از بس ظریف و روحانی برابر امریکا کوتاه اومدند حالا هی تو سری میخوریم
  • شهرستانی ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد کجایی که این سرمایه دارهای سکولار و لیبرال غرب گرای دین ستیز دارن نابود می کنن ما رو شرکت ما 800 نفر داشت تماما اخراج شدن رفتن از غرب و شرق جنس میارن...
  • محمد ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شما هم مى توانيد به خودتان تبريک بگوييد وقتى که تورم ٤٠ درصد را خلق کرديد.
  • هادي هفتكلي ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا شاهده خيليارو ميشناسم كه براي برگشتنش،براي مسكن مهرو توجهش به نقاط دوردست و قشر مستضعف روز شماري ميكنن.شماهم حتما سراغ داريد اين آدمارو.من باگردش نخبگاني موافقم اما بلايي كه اين دولت خوش باور به دشمن سرمردم آورده باعث اين كاراست.ديشب نگراني و تذكرات رهبري حجت رو بر همه تمام كرد.در ضمن ايران بزرگ در تهران خلاصه نميشه.هرچند ورامين هم يه قسمت پرافتخار از تهرانه.
  • هادي هفتكلي ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خدايي پيامت ميليونها احسنت و بارك الله داره.دمت گرم
  • محمد ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شما ها که قول صد روزه دادین چه غلطی کردین
  • ali ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نخستین کاری که شیطان می‌کند این است که به ما می‌باوراند که اصلاً دشمن ما نیست. جالبه این جمله درانجیل هم اومده ( بزرگترین هنر شیطان این بود که انسان را قانع کرد که شیطان وجود ندارد )
  • ali ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هاله فائزه هاله عفت هاله سرخ پوش هاله خاکستری پوش هاله م ه
  • بهار امیدبخش و با نشاط واقعی ایران اسلامی ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    فوری / فوری / فوری ... دوستان و دلسوزان واقعی به نظام و رهبری!سلام وخدا قوت. از همین حالا بروید در محافل و مجالس علمی ودانشگاهی و مذهبی در تمام شهر و روستای کشور؛ از خدمات برجسته و بی بدیل دکتر احمدی نژاد برای همه مردم و اقشار مختلف جامعه بازگو نمایید و برای فراهم کردن زمینه حضور امیدبخش محرومین وحق جویان حقیقی تلاش وافرکنید.خواهشمند با همکاری سایر دوستان متعهد و متدین در قالب یک کتابچه،خلاصه ای از عملکرد وخدمات ارزنده امیرکبیر زمان(آقای احمدی نژاد) تهیه و تنظیم کنید و برای بهره مندی عامه مردم به اشتراک بگذارید. باتشکر
  • محمد ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عشق است احمدی نژاد
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تو همه ای؟
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    درود بر احمدی نژاد!!
  • احمدی بت شکن ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    چرا اینقدر از احمدی نژاد میترسین؟دستتون رو میشه وقتی بیاد
  • یشیر ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آقا نفهمید یه چیزی گفت ولش کن.همونطور که نفهمید چرا احمدی نژاد تخریب شد؟
  • بشیر ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    من خودم منتقد احمدی نژادم اما خدا وکیلی هیچ دولتی مثل دولت احمدی نژاد مردمو آدم حساب نکرد.حقش نبود اینطور تخریب بشه . تخریب احمدی نژاد هم با تدبیر صاحبان زرو تزویر انجام شد. کسانی که منافعشون در تحقیر ملت بود . کلا ما ایرانی ها به شدت جوگیریم . یه روز یک نفر دید جماعتی دارن به سرعت می دوند . او هم دوید . پس از مسافتی از جلویی پرسید چرا داری میدوی؟گفت چون جلویی می دوه.همینطور پرسون،پرسون رقت تا رسید به نفر اول. اولی که ازهمه بیشتر عجله داشت و دستش به بند تنبانش بود گفت:گلاب به روتون با سریعتر خودمو به مستراح برسونم. آره دوستان ماها چیزایی را تکرار می کنیم که نفر جلوییمون میگه .احمدی نژاد هم اینطور تخریب شد.
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق جان بدجوری دکتررا داری مطرح می کنی؟
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اختلاس ها چی؟
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بخدا قسم مواضع دکتر احمدی نژاد نزدیکترین مواضع به حضرت اقاست و همان دغدغه ها را بیان میکند!خدا لعنت کند ولایت ستیزانی که با قلب و دغل و عوام فریبی سعی در بدنام کردن دکتر را دارند و او را ضد ولایت نشان میدهند!
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    زرشک
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا شفات بده
  • الف رسول پور ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دوست ندارم ایشون جوابت رو بدن بنده میدم فقط اقتدار کافی بود برامون. چون ایران و اقتدارش. الان چی؟ وقتی دخیل میبندن به یه عوضی کویتی، از سعودی ها که گذشته از آبروی دو نوجوانی که هیچگاه حقشان اعاده نشد صدها شهید منا حاصل ذلت تحمیلی بود که دولت به ملت تحمیل کرد. برجامی که بند بندش نه بنفع ایران بنفع کدخدا، فرانسه و حتی برادرکشان ترکی تمام شد. و تکدی گری دولت که حتی به یارانه ی زنی احتیاج دارد که فرزند معلولش را سرپرستی می کند
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد کسی که دزد نبود , اختلاس نکرد , عادل بود , وزنه بود , با ادب بود , مدیر بود , مدبر بود , اقتصاد دان بود , حکیم بود , پیرو ولایت فقیه بود , آبادگر بود , عاشق بود , با وجودش خصم در لرزه بود, ناجی بود و...... .
  • الف رسول پور ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم با نظرت بشدت مخالفم
  • الف رسول پور ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    داداش محمد نیتت خوبه ولی خواهشا حرفاتو مستند به حرفای سردمداران کشوری نکن که هیچوقت در تاریخ به رسمیتشان نشناختیم یعنی به تایید اینا هیچ احتیاجی نداریم ما مطمئنیم که کارمان درست هست دغل و حیله گری کار کسانی است که به درستکاران انگ دغلکاری می زنند.
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    در یک ملام سردار بت شکن
  • هومن ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    من هر دو بار به احمدی نژاد رای دادم بار اول خوب بود ولی از رای دوم خودم پشیمان هستم. اگر گرفتار مشایی وغیره نمی شدند
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    درد و بلای احمدی نژاد بخوره تو سر هر چی سیاستمدار ترسو خودباخته بی صداقت غربزده بی عرضه در اقتصاد و سیاست خارجی
  • هومن ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ببخشید آریا جان اشتباهی منفی دادم
  • هومن ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    البته اگر جناب مشایی و سایر دوستان بگذارند دکتر به راه اصلی(چهار سال اول)بازگردد.
  • مسعود ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    محمود تو یکی حرف نزن که هرچی میکشیم از دست تو هست
  • محسن ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    رئیس جمهور عزیز و مردمی دکتر احمدی نژاد تا خرداد 96 لحظه شماری میکنیم...
  • مهدی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هیچ کس بی عیب و نقص نیست ، احمدی نژاد با ایراداتی که داشت ، باز هم از روحانی بهتر بود ، لا اقل رونق اقتصادی تو همه جا بود ، اگه گرونی بود که الان هم هست اونجا کار هم بود که در بیاری و خرج کنی اما الان چی گرونی هست اما کو کار ... این دولت لیبرال با این رویکرد جایی بین مردم متوسط رو به پایین جامعه که اکثریت هم هستند ندارد ، چون هیچ نگاهی به قشر ضعیف جامعه که به قول امام ولی نعمت هستند ندارد ، امیدوارم این دوسال باقیمانده دولت یازدهم به سلامتی بر ملت مظلوم ایران بگذرد تادر انتخابات سال 96 نمره آقای روحانی را بدهیم و از شرش خلاص شویم.انشاءالله.
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    پس چرا وزارایی این آقا رای نیاوردن !؟
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس6.30 دستت درد نکنه خدا خیرت بده عزیز یه عده کور نیستن خودشونو زدن به کوری ان شا الله دوباره برمیگرده اینهمه اوار رو تو این 4 سال به سرمون ریخته برمیداره از تو سرمون
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    یاور واقعی رهبر احمدی نژاد است و بس دیکه حالا که خیلیا نفاقشونو نشون دادن دیگه دهنتونو ببندید خواهشا دیکه بعضیا باید چیکار کنن تا شما معنی منافقو بفهمید وای از حماقت شماها
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خشم میاد بعد از دو بار شکست در انتخابات هنوز روتون زیاد !
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دمت گرم افرین ولی ما هم که قدرشو میدونیم گناه داریم انقد حرص خوردیم داریم سکته میکنیم انشاالله بیاد نفس بکشیم
  • ناشناس ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دکتر جلیلی عزیز است اما 4 میلیون بیشتر رای ندارند پس برای پیروزی در سال 96 همه باید متحد شویم و به دکتر احمدی نژاد که رای 20 میلیونی دارند رای بدهیم .
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هزاران سلام
  • لیلی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق جان همه کامنتامو گذاشتی دستت درد نکنه بقیه کامنتا هم خیلی باز و شفاف بود ولی منتشر کردی مرسی ما همینو ازت میخوایم جرات داشته باش
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق نیوز با چه رویی می خوای دوباره بری سراغ احمدی نژاد بعد از اون همه تخریب؟ عذر خواهی کردی ازش؟
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خیلی نفهم و عوام هستی که هنوز نفهمیدی بابک جون زیر عبای حاجی خاطره رشد کرد و جرم رحیمی هم دقیقا مربوط به زمان خدمت در دولت کذایی سازندگی رخ داده!!
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس آمریکایی خوشم میاد که با رای آوردن فقط تو یه شهر اینقدر دور ور داشتی. اگردر کل ایران رای همه مردم رو میاوردید چیکار میکردید؟! اگر در مجلس خبرگان همه هم فکرهای جناب هاشمی بودند چیکار میکردید؟ شماها اساسا پررو هستید.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    به احمدی نژاد پیشنهاد می کنم مدتی برود پیش رفقای گرمابه و گلستانش در جیبوتی و سودان و با زمزمه کردن واژه گومبا گومبا گومبا و بالا و پایین پریدن دور آتش به سلوک عارفانه اش ادامه بدهد و مردم را که هنوز به خاظر سیاست های گومبا گومباییش هنوز غرق در مشکلات هستند به حال خود رها کند
  • ناشناس ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بالاترین نرخ تورم بعد از انقلاب در دولت هاشمی با نرخ 50 درصد بود بدون اینکه حتی یک ریال یارانه به کسی پرداخت شود .
  • ناشناس ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هرچی بدبختی میکشیم از سیاست های غلط دولت کارگزاران است .
  • ناشناس ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 09:15 اختلاس عظیم یعنی کرسنت که 50 میلیارد دلار معادل 185 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرده است .
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آقا مصطفی کدوم پیشرفت چشمگیر؟؟؟؟ کدوم پیشرفت علمی و زیر ساخت وسیع کشور؟؟؟؟ غیر از چند پروژه عمرانی اکثر پروژه ها تعطیل شد و پیمانکاران نتونستند مطالبات خودشون رو بگیرن و این همه پروژه نیمه کاره!!!! و این همه کارگر و مهندس و پیمانکار بیکار !!! چرا خودتون رو گول میزنید اگر اعمال ایشون رو 100 بگیریم 2 درصد به نفع کشور بود و 98 درصد به زیان کشور.
  • مهرداد ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بوی بهار می آید.
  • علی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احسنت . آفرین . چه زیبا سخن گفته . برای بعضی ها متاسفم چه به ظاهر مومن و چه به اصطلاح روشنفکرش که با یک مقدار فشار اقتصادی دین و ایمانشان را فراموش میکنند .
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خامنه ای رهبر
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم. احمدی نزاد عشق مردم ایران بخصوص قشر متوسط و مستضعفین جامعه است.ما عاشق این مردم هستیم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 0040 گوهر رونق و برملاشدن فساد های مالی و گوهر غنی سازی 20%(که اگه نبود برجامی هم نبود) حداقل یکی هم به اون کسی که برای امنیت عربستان و امارات ما رو تحریم کرده بگو انصاف داشته باش
  • ناشناس ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    فعلا"که به لطف دولت تدبیر 5/10 میلیارد دلار بابت حادثه یازده سپتامبر جریمه شدیم .
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا لعنت کنه کسی که قطعنامه ها رو صادر کرد و کسی که صادر کننده قطعنامه ها رو کدخدا میدونه
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اتفاقا من هم کاملا باهات موافقم ناشناس 23:6 ! چون توی هر خونه ای یک یا چند نفر تحصیل کرده داریم اصلاح طلبها فقط تونستند تو تهران رای بیارن. چون مردم اگاه هستند و تحت تاثیر فرافکنی و تخریب قرار نمیگیرند. احمدی نزاد ما در سال 96 پای صندوقهای رای منتظریم.
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    همون که آخوند انگلیسی نباشه بهتره اگه حکومتی هم میگی تو این ممکلت تعریفه چون اینجا حکومت مال مردمه. شما بهتره درباره همون کشوری که با پرچمش اومدی حرف بزنی!
  • ناشناس ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    به عشق هرچی مَرده احمدی بر می گرده
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشایی هم نفوذی ه.ر هست که با سحر دکتر احمدی نژاد رو به خودش جذب کرده
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دردش بخوره تو سر کدخدا و رعیتش
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس آمریکایی! خوشم میاد تو چند تا حرفی که پشت هم زدی خودت جواب خودتو دادی. کاغذ پاره خواندن تحریمها رو که اتفاقا با دور زدن تحریمها ثابت کرد. افزایش قیمت مسکن هم که اولا اونقدی نبود دوما فکر نکنم با رکود این چنینی سرعتش رو کم کردن هنری باشه. فقط میتونی با علامت تعجب هایی که ردیف کردی پشت سر هم مثلا بگی خیلی راست میگی!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نه عزیزم گوهر تعطیلی مراکز هسته ای. گوهر قطع شدن یارانه یک عده مردم مستضعف. گوهر چند برابر شدن قبوض و هزینه های مردم . گوهر کوچیک شدن سفره های مردم. گوهر خرید هواپیماهای لوکسی که فقط به درد سه درصد از مردم ایران میخوره و 97 درصد مردم ایران باید به خاطرش هزینه پرداخت کنن. گوهر متوقف شدن پروزه های دفاعی و فضایی. گوهر خط و نشون کشیدن جیبوتی و کومر و حتی عربستان و.... اگه میخای تا یک کتاب رو برات از این گوهر هایی که فقط در طول سه سال صید شده پر کنم؟
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    باور کنید مشایی نفوذی ه.ر هست
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    برا شما یاوری تو نامه دادنه و تشکر کردن و برعکس عمل کردنه. نه اینکه وقتی آقا میفرمایند باید کاری کنیم که نیاز ما به نفت به صفر برسه اینطور تلاش برای افزایش تولید غیرنفتی بکنه بنزین رو به خودکفایی برسونه. وقتی میگن کتاب باید وارد زندگی مردم بشه صد تا جشنواره و کتاب رایگان از تو اتوبوس و.. وارد کنه. شما نیاز به شومن دارین تا تابع واقعی.
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اگه اینطوره چرا مفسدین اقتصادی رو خودش اسامی شونو فرستاد برا قوه قضائیه؟!
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    انقدی خبر هست که خبرشون در میاد نه اینکه انقد بابک زنجانی دستش با مافیای قدرت یکی شده باشه که حتی صداش هم در نیاد و هروقت خواست قبل انتخابات بیاد مرخصی مصلحتی!
  • شیرازی ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خوش سخن گفتی ولی با فعل تو معیار نیست !!
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بدی های احمدی نژاد تقصیر آمریکا بود که ما رو تحریم کرد
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اون عیب و نقصی هم که میگی تورم ناشی از هدفمندی یارانه هاست یا دلار 4000 تومنی که نتیجه تحریم های آمریکای ملعون هست. بابا به ظالم بد بگیم نه به مظلوم
  • ناشناس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مردمی؟
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدي نژاد فعال شده !!! من پيشنهاد مي كنم بهتره بيشتر به فكر مديريت جهاني باشه تا مملكتي .
  • علی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    بحث مطرح کردن نیست وقتی استقبال به این حد با شکوه و جمعیت بسیار بالایی برای رییس جمهور قبلی با توجه به این همه تخریب ها رخ داده باید خبر منتشر بشه تا بدونن دکتر احمدی نژاد چقدر طرفدار داره ...
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خواب دیدی خیر
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دقیقا کدومخرابی منظورته؟ اقتدار ملی؟ قدرت نظامی؟ درونگرایی اقتصادی؟ ساختن روستاها؟ یا حالا چون شما میگی لابد ما باید همه دیده هامون رو بذاریم کنار بگیم آره تو راست میگی!؟
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ببینم یادت میاد اولین بار کی در مورد انجراف اون نگران شد؟ رفسنجانی حالا اون موقع میگفتیم باورتون نمیشد اما دیدی بعدش چند صد برابر حرفهای همون آدم رو یونسی زد کسی هم نگفت منحرف شدی. پس بفهم اون مافیایی که هست با هر قضری با زبان خودش خودش حرف میزنه به من و تو باید هم از انحراف از ولایت بگن. اما خودشون نامه بی سلام و والسلام مینویسن
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اما نمیگیم افراطی های بی سواد تندرو الهی برید به جهنم!!
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    84 هم همینو میگفتین جناب آمریکایی
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نه تو همه ای!
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اولا که تو همین دروغ 4000 تومنی ات معلوم میشه صداقتت . چون 3000 تومن شد نه 4000 بعد هم ببینم کی اون دلارو بالا برد اگه دست مافیا نبود که بعد انتخابات 92 بدون اینکه هیچ اتفاق اقتصادی افتاده باشه یا حتی دولت امید!! سر کار اومده باشه یکهو ارزان شد. راستی از قیمت طلا و نفت الان خبر داری؟
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    نه که الان تا خود برادر و معاون و وزیر و حتی قراردادهایی که امضا میکنن چیزی نیس؟ و نه که زنجانی محصول خاتمی و سازندگی نبود؟ حالا الان اینو میگین. بعد که دوباره اومد وقتی اومد جلوی قراردادهای فعلی ای که برا صد نسل آینده رو امضا میکنه مثل قراردادهای همکاری 25 ساله ای که دولت تدبیر!! امضا میکنن وقتی اومد جلوشو گرفت چون یه مافیاهایی متضرر میشن میگن خودش فاسد بوده که انقد فساد تو دوره اش کشف میشه!!! اینو یادت بمونه که اون موقع دیگه زبان درازی نکنین
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    دروغ گفتنم از صفات بارز این دولت .ایجاد 1200 اشتغالزایی ما که فقط بیکاری دیدیم
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    +1000000000000000000
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مگه غیر از یه نفر بود که کاندید شده بود؟ اون هم تو لیست همونا بود دیگه
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ساختن در ادبیات شما میشه اکسید کردن میله های سوخت؟ یا پایمال کردن خون شهدای هسته ای و غیر هسته ای؟ یا دادن ذخایر اورانیوم و گرفتن کیک زرد؟
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    گفت "حتی"! و البته مدتها محرمانه بوده
  • مرزنشین ایلامی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    آقای احمدی نژاد برگرد لطفا وکاسه کوزه های خاءنان را جمع کن تا مظلومان خوشحال شوند
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    وقتی در اوایل دهه 70 شد 49 درصد چی؟ حالا به فرضکه زمان اون 40 درصد بوده و الان شیبش ملایمه!
  • پیروز ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مابه جز چهارده معصوم دیگه معصوم نداریم تخریب احمدی نژاد بخاطر ترس از اونه ومطمئن باشید توی سال نودو پنج تخریب ها وسعت بیشتری هم خواهد گرفت شک نکنید تخریبهای فراوانی در راه است بخصوص باصحبتهای روحانی در یزد کلید تخریب و ناارامیهای جدید شروع شده منتها با فضایی که در جامعه وجود دارد وحجب وحیای مردم سخنان فعلی این فرد به سخره گرفته میشود و صحبتهای تخریبی روحانی در یزد فقط پشتوانه آشوب طلبان هشتادو هشت است که به لیست امید رای دادند یعنی هیچگونه عقبه خاصی ندارد و وقتی از ایشان در خصوص دستاوردها پرسیده میشود چون چیز خاصی ندارد شروع به بدگویی از دولت قبل میکند وعده صدروزه را حواله سالهای بعد داده و حالا انتظار داردمردم از او پشتیبانی کنند /درخصوص برخی مواردیکه از احمدی نژادگفته میشود مثل کاهش ارزش پول ملی وقیمت دلار بهتراست آن فرد شمه ای از اقتصاد یا اطلاعات اقتصادی داشته باشد شما وقتی دلار بدون پشتوانه آمریکا را ملاک بدانید دراشتباه هستید کشور آمریکا با ضرب وزور دلار را در دنیا برای تبادلات مالی قرار داده وگرنه دلار فعلی بخودی خود هیچ ارزشی نداردچون پول بدون پشت انه ای بیش نیست واگر همین الان کشورها درلارها را به کشور است و کشور ما میخواست خودراازسلطه دلاررها کند که متاسفانه با وی کار آمدن دولت فعلی مشروعیت بیشتری به آنها بخشید پیمانهای پولی ومالی نیزبه فراموشیو پولی ومالی که تقویت کننده پول ملی بود به فراموشی سپرده شدند و همچنین با کم شدن دلار وگرانی واردات اقتصاد داخلی رونق یافت و کالاهای داخلی بیشتر توسط مردم مورد استقبال قرار گرفتند وبه همین جهت باوجود تحریم ها رونق داخلی با وجود تورم بیشتر شد اماخیلیها این نکته مثبت را منفی تلقی کردند نکته دیگر درخصوص مساله اختلاف رهبری و احمدی نژاد اینست که این کار احمدی نژاد طرفدارانش را دلسرد کرد اما بر عملکرد دولت اثر نداشت چون احمدی نژاد در جرگه ولایتمداران قرار دارد اما آشوبهای ۸۸ بر روی اقتصاد کشور اثر داشت واین را هنوز آقایان آشوب طلب جواب نداده اند
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    راست میگی شما آمریکایی ها خیلی ازش کشیدین
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    سک یال مونده بابا!
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد بیاد هم ، رد صلاحیت می شود. هیچ کس نگران نباشد!!!
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    تحریمی نژاد به تاریخ پیوسته ! بای بای
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    مشرق کامنت من درباره دکتر جلیلی چه عیبی داست که حذفش کردی خدای خوب بلدی با ملت بازی کنی چرا حرف حق را سانسور می کنی
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 6:30 عالی بود. دمت گرم
  • میم ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    "یا منصورُ اَمِت"
  • ناشناس ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد یهترین گزینه برای رقابت با روحانی است ولی بهتره که نیایند چون میگویند نگذاشتن ماکارامونو کنیم بهترین گزینه ابوترابی فرد هستند دولت روحانی شاداب نیست و هنوز مدیراشون فکر زمان سازندگی رو دارن که انگار کشور جنگ زدست .قرار بر احیا دریاچه ارومیه بود سال ۹۵سال احمدی نژایه اقای روحانیه سفر های زیاد و وعده هایی که تحقق نمیابد امسال سال حمله همه جانبه به مخالفان وسرکوب فقط واسه رای که البته رای جوان ها رو دور خودشون جم خواهند کرد ولی باتوجه به اینکه که بورسیه فقط شده واسه اینا زمان احمدی نژاد خیلیییی بورسیه شدن نظرم اینه که نیایند فقط از شخصی حمایت کنند
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    خوشبختانه طبق فرمایش خداوند که می فرمایند ما دشمنان را که هوش قرار دادیم (کلمه ای تندتر به کار نبردم شما دروغ های خودتان را نیز باور می کنید و نمی دانید با این دروغ ها فقط حب دکتر را در دل مردم بیشتر گسترش می دهید و کاری کرده اید که هر کسی نشانه ای از دکتر داشته باشد سال 1396 پیروز است و آن نشان تدین و کار بلدی است و کاری کرده که افساد طلبان دیگر نمی توانند در این کشور حکومت کنند زیرا از لحاظ اقتصادی و وفاداری با او مقایسه می شوند خدا عمر با عزت به او بدهد و این حرف هایتان به خاطر این است که کسی نپرسد چه گلی به سر اقتصاد زده اید ولی مبت با تمام وجود سر سفره اش قدر دکتر را دارند می فهمند تا کور شود هر که در او غش باشد
  • کارشناس اقتصادی ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    در دولت بهار مطلبی بود که در 140 مورد اقتصادی از باب جاده و رفاه دولت دکتر را با تمام دوره های قبل از خود یک جا مقایسه کرده بود و حاصل آن نشان از بی اطلاعی محض شما ذوق زدگان عزیز دارد لطفا سواد اقتصادی یا مطالعات صحیح آماری در خصوص اقتصاد را بالا ببرید تا مدیون آن مرد بزرگ نباشید
  • علی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    به امید خدا دکتر احمدی نژاد بازخواهد گشت.
  • کارشناس اقتصادی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اگر برای دکتر کاغذ پاره بود برای این بود که تولید ناخالص داخلی 800 میلیارد دلار بود نه مثل حالا 267 میلیارد دلار اگه می گفت کاغذ پاره است برای این بود که ده جای جهان سرمایه گذاری مطمئن کرده بود و یکی از آن خرید تمام گاز دریای برنت است یا سمایه گذاری های دیگر که الان دولت کل فعالیت های خود را متوقف کند به اندازه ای بیشتر از بودجه کل کشور داریم که بخوریم و راه برویم ولی متاسفانه یک عده ابله و بی دانش مثل شما نمی خواهند بگذارند که مردم اندازه ثروت های خود را بدانند و .....آیا فکر نکردید چرا یک اقتصاد دان با سواد به خود اجازه نمی دهد در حمایت از افساد طلبان حرفی به زبان بیاورد لطفا سال 96 چشم به دهان اقتصاد دانان و مردانی بزرگ چون دکتر محمود بزرگ باشید چرا که مقام معظم رهبری به هیچ وجه به طور مستقیم در معرفی افراد در انتخابات دخالت نمی کنند
  • کارشناس علوم اقتصادی ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    چون در سال 1391 تمام سیاسیون دست به دست هم دادند تا او را نابود کنند و به همین خاطر با عرب های جنوبی و امریکا هم دست و هم کاسه شدند و ارزش پول ملی را نابود کردند و همین مردم کم اطلاع تحت تاثیر این تبلیغات به همان هایی که این بلا را سر کشور آوردند رای دادند چه بگویم که اگر گویم زبان سوزد اگر نگویم مغز استخوان سوزد شما را به خدا لااقل در زمینه اقتصادی به حرف ما کارشناسان هم توجه ای کنید نه این که فلان افساد طلب چون گفته فلان چیز تقصیر دکتر است شما هم باور کنید بابا شما جوانان آبروی ما رو بردید اصلا فکر نمی کنید فقط می خونید نتیجه اش همین می شود دیگر ؟؟؟؟؟؟؟
  • کارشناس اقتصادی ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ناشناس 0048 کاملا درست گفت شما همگی تصوراتتان از اشتباهات او درست نقطه قوت او بود که افساد طلبان از ترس خواب از چشمشان بریده شده بود به نیت خبرگزاری هایتان شک کنید او یک قهزمان ملی در تمام رئیس جمهوران در دوره رهبری سید علی بود ببخشید من کلامی بزرگ تر از سید نمی شناسم تا برای رهبر بزرگوارم بکار برم زیرا فرزند فاطمه بودن بزرگ ترین بزرگترین حسن ها است یا حسین
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    حرف از استقبال زدی یاد سفر صدمش افتادم( مشهد) که می گفت 50 درصد درآمد هدفمندی یارانه ها را به مردم می دهیم و مابقی را مجلسیان به خاصه خلاصه های خود می دهند و حالا می گویند یا یارانه را قطع کنیم یا 20 درصد آن را به مردم بدهیم و چون آن مرد بزرگ ایستادگی کردند در سال 1391 زدند ارزش پول ملی را نابود کردند و یکی از این مفسدان همان توکلی بود که در سال 1392 در دولت جدید برای خود شیرینی در صدا و سیما مطرحش کرد حالا دیگر شما مردم چشمایتان را باز کنید به قول سهراب ....
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    صحبت آقا این بود که شما می بینی که مشائی جلوی زیاده خواهی بعضی ها رو گرفته و صداشون رو در آورده مدتی از جلوی چشم او را بردار و به پشت صحنه منتقل کن حالا می بینم تعدادی از مقرضین به مردم القا کرده اند که حضرت آقا به دکتر اخطار داده و دکتر قهر کرده گول این بازی ها را نخورید به موقع حضرت آقا توی دهن این سایت ها و افراد مقرض( نه هم وطنان کم اطلاع از پشت پرده)خواهند زد
  • علی صادقی ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شعار هر چی مرده احمدی برمی گرده
  • عليرضا ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    عزيز جان محض يادآوري كرسنتو يادت ميندازم كه خسارتش 180 هزار ميليارد تومانه ،محصولي از ژنرال زنگنه و مهدي باباست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • عليرضا ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    شايد ازاين يك ميليونو سيصد هزار شغل ايجاد شده با كليد(عصاي موسي)يكي نسيب توشده كه خودتو زدي نديدن و ندانستن و از راست گويان اميدوار به كدخدا طرفداري ميكني.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    اصولگرایان که برای جذب رای همه از ایشان اعلام بیزاری کردند حالا که دیده اند در بین مردم پایگاهی ندارند باز دست به دامان محمود می شوند؟
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    قربانت کلامت داداش
  • مصطفی ح ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    جناب ناشناس 11:48 «دستاوردهای دولت نهم و دهم» رو سرچ کنید. تعطیلی پروژه ها هم عمدتا مال 2 سال آخر بود که تحریم ها شدید شد و بحران ارزی و ...
  • ماهان ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی نژاد به تنهایی یک فرهنگ است. روحانی شعور مردمو در حد جامعه امام حسن ع میدونست ولی احمدی نژاد مردم مسلمان و غیر مسلمان رو به سمت جامعه مهدویت هدایت میکنه.
  • مجید ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    چرا سانسور کردی مشرق؟ چرا اون صحبتاش راجع به دستور از راه دورو ننوشتی؟ این کارت با ادعای رسانه بی طرف متضاده
  • اشک درار مشرق ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احمدی داره دق میکنه از این که این روابط رو به بهبود با آمریکا در زمان او اتفاق نیفتاد.بسوز احمدی نژادد،بسوز
  • حمزه خسروی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    وقتی اسم احمدی نژاد می اید بی اختیار یاد این شعر می افتم....... خدايا! اگر دستبند تجمّل نمي­بست دست كمانگير ما را، كسي تا قيامت نمي كرد پيدا از آن گوشه ي كهكشان تيرِ ما را ولي خسته بوديم و ياران همدل به ناني گرفتند شمشير ما را ولي خسته بوديم و مي برد طوفان تمام شكوه اساطير ما را طلا را كه مس كرد، ديگر ندانم چه خاصيّتي بود اكسير ما را
  • عمه خاتون ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    محمود چه کبیر باشد چه صغیر دیگه برنمیگرده نباید هم برگرده .....
  • ناشناس ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    ما دکتر احمدی نژاد را بخاطر استکبارستیزی و اینکه اشک اوباما و نتانیاهو را در آورده بود دوست داریم .
  • مسعود ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    میزان رای ملت است .
  • ناشناس ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    هیلاری کلینتون: تحریمهای نفتی و بانکی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    عمه خاتون میشه بگی ایا بهتر از دکتر احمدی نژاد کسی رو سراغ داری نکه نباشه هست ادمهای انقلابی ولی شاید به پای دکتر احمدی نياد نمیرسند در خدمت و مردمی بودن
  • محسن ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    رئیس جمهور عزیز و مردمی دکتر احمدی نژاد تا خرداد 96 لحظه شماری میکنیم...
  • ناشناس ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    بر اون سرت الان روابط با امریکایی های احمق انقدر افتخار داره که داری خودتو بخاطرش میکشی ؟؟ لعنت به هر چی امریکایی و امریکا دوسته .
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    واقعا میخواین 96 هم خاکستر بشین؟؟ محمودتون هم کاش بیاد پرپرشدنتون رو خوشکل ببینیم :*
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    انگار شما هم خاندان هاشمی را فراموش کردید حالا حکم اعدام بابک زنجانی را زدند مهدی هاشمی چی؟؟؟ کم مال بیت المال را بالا کشیدند......
  • سجی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    وقتی به مشت افراد سوسول و بی حجاب و بد حجاب و اون ور آبی بیان برعلیه رئیس جمهوری که این همه برای قشر فقیر جامعه زحمت کشید، حرف بزنن به نظرت از ارزشش کم میکنه؟ شماها تشریف ببرید به آفتاب برجام دل خوش باشید...
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    مگه اصلاح طلبا دست به دامن خاتمی نشدند؟
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    الحق که امیر کبیر رو خوب اومدی. به حق امیر کبیر نامی در خور برای یار محرومان جامعه است .نامی که به ناحق بر روی دیگران گذاشتند ولی بیشتر باعث خنده شد. دکتر احمدی نزاد تنها رئیس جمهوری بود که به فکر مستضعفان و قشر کم درامد جامعه بود
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    بابک جان و رحیمی دست پرورده حاج آقا هستند
  • يك ايراني ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    از خدا عمري مي خواهم من شصت ساله تا خرداد 96 زنده باشم و به او رأي دهم به كسي كه وقتي خبرنگاري با بي شرمي پس از پيروزي او در خرداد 84 به او گفته بود مي گويند قيافه شما به رئيس جمهوري نمي خوره ! دكتر احمدي نژاد پاسخ داده بود : به نوكر مردم بودن كه مي خوره ! و حالا اينقدر فهميده ميشه كه مردم لياقت چنين خادمي را نداشتند اما اين مردم پشيمانند و منتظر آمدن بهار
  • صادق ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    درود براحمدي نژاد رئيس جمهور كبير اتقلاب
  • سینا ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    برادر ، این شیطان یک آدرس انحرافی هم به شما داد . حواست نبود کاری کردی که اصولگرایی تا مدتها نتواند سر بلند کند .
  • ناشناس ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    نکه الان گل و بلبلیم ؟؟ نکه الان خاکستر نیستیم ؟؟ یعنی انقدر پولداری اصلا هیچی حس نمیکنی ؟ برو پورشه ت کثیف نشه !
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    با سلام حتما حیبش را نگاه میکردید اسامی دزدان بانک وبیت المال در جیبش باشد
  • روحانی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، ۲ مهر ۱۳۸۹: «ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است… او تقریبا به عنوان یک قهرمان فرهنگی پذیرفته شده است. چنین وضعیتی مایه شرمساری است. ما باید ارزشهایمان را تقویت کنیم. باید اهمیت شرمسار بودن را احیا کنیم.»
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    تعریف تورم از دید زالوهای جهانی با تعریف تورم مظلومان و پابرهنگان 180 درجه قرق دارد .
  • مهدی 90085 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    دکتر دوستت داریم ول کن هر چی بقیه میگن
  • علی ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    اسراییلی ها گفتند کاری میکنیم که هیچ کس جرات اسم آوردن احمدی نژاد را نداشته باشد لذا ترا به خدا هم در زمین دشمن بازی نکنید و هم منصف باشیم خوبی و بدی را با هم بگوییم
  • محمد ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    چشم انسان به ساختمانهای سر به فلک کشیده طرح مهر که می افتد یاد انهایی می افتد که در بدر اجاره نشین بودند با دلی پر از امید رو به درگاه ایزد منان می اوریم واز ته دل دعا می کنیم که خدایا پدر ومادر احمدی نژاد را بیامرز وبا صالحین محشور فرما که این چنین فرزندی را تربیت کردند
  • amb ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    خیلی از طرح های احمدی نژاد مثل همین مسکن مهر یا افزایش تعداد مراکز اموزش عالی کارشناسی شده نبودن.......مثلا طرف نمیتونه 5دیقه راجب رشتت حرف بزنه الان داره ارشد میخونه یا مشککلات زیر ساختی که مکن مهرهادارن
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    درود بر محمود مردمی نژاد - محمود عزیز دوستت داریم
  • فرید ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    انشالا برمیگردن و اونجاهایی که نتونستن ویران کنن روویران کنن برازنده همچین نظراتی چنین رییس جمهوریه که هرروزکشوررو به مخاطره بندازه
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    فرقی نداره ما رو از محاکمه خاتمی و موسوی می ترسونی؟مثلا ما طرفدار ایناییم؟نه برای ما فرقی نداره خاتمی موسوی احمدی نژاد همه باهم باید محاکمه بشید به زودی
  • رضا ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    گریم حرف شما درست و استارت کار بابک زنجانی از قبل زده شده باشه ولی یه مدیر خوب یکی از وظایف اصلیش کنترل هست نه اینکه مهره های مورد دار رو معاون کنه
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    در دوره اول خود از روحانی و خاتمی و هاشمی خیلی بهتر مدیریت کرد
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    تا حدودی باهات موافقم
  • محمد ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    یک مورد از کارهاش قطع کردن دست زیاده خواهان و زیاده خوران بود. یارانه هم ایشان کلید زدن انجام دادن این دوتا کارهاش انصافا این دو کار را هم انجام نداد؟
  • افشین تهران ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    من نوکرِ روس‌ها هستم و به آن افتخار می‌کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس