کد خبر 546040
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

دررپی انتصاب اعضای شورا و مدیر جدید حوزه علمیه خراسان از سوی رهبر معظم انقلاب، سه تن از علمای بزرگ خراسان با انتشار نامه ای مشترک از رهبر معظم انقلاب به جهت این انتصاب و حفظ استقلال حوزه علمیه خراسان تقدیر و تشکر کردند.

تشکر سه تن از علمای خراسان از رهبر معظم انقلاب
به گزارش مشرق، آیات موسوی خلخالی، اشرفی شاهرودی و سیدان در نامه ای مشترک خطاب به رهبر انقلاب، از انتصاب اعلام به عضویت در شورا و مدیریت حوزه علمیه خراسان و حفظ استقلال حوزه علمیه مشهد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشتند.

متن نامه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
با حمد و سپاس به درگاه خداوند منّان و درود بی پایان بر پیامبر مکرّم اسلام و اوصیاء گرامش؛
شایسته است مراتب قدردانی و تشکر خود را از تاکید مقام معظّم رهبری- دام ظله- بر استقلال حوزه علمیّه کهنسال مشهد مقدّس و تجاوب به تقاضای اعضاء جلسه دیروز اینجانبان و جمعی از اعلام و اساتید، اعلام داریم.
چنانکه لازم است از زحمات و خدمات مدیر فقید مرحوم آیة الله واعظ طبسی – طاب ثراه- که در این راستا کوشا بوده اند تقدیر نموده و غفران و علو درجات برای آن مرحوم طلب نمائیم.
و نیز از ساحت مقدّس پروردگار متعال مزید توفیقات اَعلام منصوب از طرف معظّم له را در رشد و تعالی حوزه علمیّه و تربیت فرهیختگان، پژوهشگران، نویسندگان و مرابطان مذهب حقّه، متضرّعانه مسألت داریم.

منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خراسانی ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    سپاس فراوان از مشرق عزیز که به نظرات مخاطباش احترام میزاره (تشکر فراوان بابت استفاده از "رهبر معظم انقلاب" به جای "مقام معظم رهبری" ای کاش بود امام خامنه ای) جانم به فدای "امام خامنه ای"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس