سخنگوی شواری سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ناشران داخلی نسبت به نمایشگاه کتاب بیست هشتم با کمبود 7 الی 8 هزار متر مربع فضا مواجه اند.

به گزارش مشرق، علی اکبر اشعری سخنگوی شواری سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خصوص مکان نمایشگاه کتاب،"شهر آفتاب" گفت: با توجه به اینکه قرار است 5 فروردین سال 1395 شهر آفتاب تحویل نمایشگاه کتاب داده شود و فضاهای این مجموعه تقسیم شود هنوز اشکالات زیادی در خصوص شهر آفتاب وجود دارد.

وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته من از شهر آفتاب بازدید کردم  اما هنوز در "شهر آفتاب" کارهای ناتمامی وجود داشت مانند ناقص بودن زیرساخت های این مجموعه ، از قبیل آب، برق، مخابرات و ... همچنین دسترسی برای کسانی که به نمایشگاه می خواهند بروند مشکل است.

اشعری تصریح کرد: کسانی که می خواهند با ماشین شخصی خود به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب بروند چون این مجموعه درکنار عوارضی قم است باید برای برگشت از عوارضی شهر مقدس قم نیز عبور کنند.

وی افزود: مشکل دیگر این است که فضا در وضعیت فعلی حداقل در بخش ناشران داخلی با کمبود مواجه است زیرا در شبستان مصلی که هر سال در نمایشگاه کتاب برگزار می شد حدود 35 هزار متر مربع فضا در اختیار ناشران قرار می گرفت و از نظر حجم فضا شهر آفتاب نمی تواند درخواست همه ناشران را برآورده کند و تقریبا 7 الی 8 هزار متر مربع نسبت به مصلی فضای کمتری دارد و این مشکلات باید حل شود.

اشعری تصریح کرد: حالا که استقرار نمایشگاه کتاب درشهر آفتاب قطعی شده است انتظار می رود شهرداری برای رفع این مشکلات همت بیشتری انجام دهد، زیرا همیشه وقتی سخن از تغییر مکان به میان می آید یعنی شرایط بهتری نسبت به قبل فراهم می شود.

وی خاطر نشان کرد: اما دسترسی از طریق مترو به شهر آفتاب بسیار امیدوار کننده است و به نظر می رسد مترو تا قبل از راه اندازی نمایشگاه کتاب افتتاح شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس