عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ بعضی‌ها تصور می‌کنند که وظیفه خبرگان فقط تعیین رهبری است، در حالی که بحث صیانت و حمایت از جایگاه ولایت و رهبری وظیفه خبرگان است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره آخرین اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان و مهم‌ترین راهبردهای این مجلس گفت: مجلس خبرگان رهبری تضمین‌کننده استمرار جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی است، قانون اساسی سازوکاری را در نظر گرفته است که این ساز و کار به نام مجلس خبرگان رهبری، هم رمز تداوم جریان جمهوریت نظام و هم اسلامیت نظام را تضمین کرده است.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به دو مسئله مهمی که در دستور کار دوره چهارم مجلس خبرگان بوده است، اظهار داشت: یکی از آن وظایف بر اساس قانون اساسی، مراقبت از تداوم صفات و شرایط در رهبری است.

وی با اشاره به عملکرد خبرگان خاطرنشان کرد: بعضی‌ها تصور می‌کنند که وظیفه خبرگان فقط تعیین رهبری است، در حالی که بحث صیانت و حمایت از جایگاه ولایت و رهبری وظیفه خبرگان است.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: این دوره از دوره‌هایی است که توانسته در همه اجلاس‌ها و موضع‌گیری‌ها حمایت از ولایت و رهبری را مد نظر قرار دهد و مجلس خبرگان چهارم این وظیفه را انجام داده است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم در مجلس خبرگان پنجم هم شاهد این باشیم که مواضع مجلس خبرگان مواضعی دشمن‌شکن باشد و دل دوستداران انقلاب و نظام را در سراسر عالم شادمان کند که آن هم در گرو حمایت از ولایت و رهبری است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس