کد خبر 54498
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

اخبار رسیده از كشور كویت حاكی از آن است كه طی چند روز آینده ساخت سریالی درباره امام حسن و حسین (ع) آغاز خواهد شد. نام این سریال «معاویه، حسن و حسین» است.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه آنلاین گروهی از شیعیان این كشور در اقدامی خودجوش و داوطلبانه و با هدف جلوگیری از ساخت این سریال كه آن را توهین آمیز می دانند، یك رأی گیری مجازی را راه اندازی كرده اند. در این رأی گیری شما نیز می توانید با وارد شدن به آدرس اینترنتی http://poll.pollcode.com/UGP و انتخاب گزینه YES، به توقف ساخت این سریال رأی بدهید.

گفتنی است این سریال كه به سفارش شبكه MBC وابسته به عربستان سعودی ساخته شده، قرار است در ماه رمضان آینده اكران شود و متأسفانه چهره مبارك امام حسن و حسین (ع) به نمایش در می آید.

گفته می شود در این سریال سعی شده علاوه بر اینكه چهره معاویه و اشتباهات او تبرئه شود، وی را چهره ای در سطح ائمه شیعه (ع) نشان دهند و قرار است در این سریال صلح امام حسن (ع) پر رنگ تر نشان داده شود تا نتیجه سریال این باشد كه ائمه شیعه با خلفای بنی امیه مشكلی نداشتند.

قابل ذكر است تا بدین لحظه poll.pollcode.com/UGPجزئیات بیشتری از این سریال و دست اندركاران و تهیه كنندگان آن به دست ما نرسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    این چه بساطیه که هی یه سایت درست میشه بیان رای بدین تا یه کاری انجام بشه یا نشه!حب بنده ی خدا مگه میشه یه سریال رو که هنوز شروع نشده تا یه ماه دیگه اماده پخش بشه اولا!ثانیا اون ملعون ها اگه بخوان کارشون رو انجام بده انجام میدن!اونا مگه نمی دونن که دارن قلب این همه شیعه رو به درد میارن!هر روز یه عده ای به هر بهانه ای یه سایت می زنن و رای گیری میکنن که بیان رای بدین تا این کار نشه!این کار هشدار میخواد قیام میخواد عصیان میخواد ناه رای گیری مسخره ی اینترنتی!شمادیگه چرا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس