کد خبر 544793
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

میدری از حذف 500 هزار نفر از افرادی که برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکردند، طی بهمن و اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: تصمیم دولت برای پرداخت یارانه طبق روال گذشته در سال آینده خواهد بود.

 به گزارش مشرق، احمد میدری،معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون اجتماعی از توزیع 11 میلیون بسته امنیت غذایی به نیازمندان تا پایان سال خبر داد.

وی هزینه این کار برای دولت را 150 میلیارد تومان عنوان کرد.

میدری همچنین از تخصیص سهمیه به دانش آموزنی که در نوبت شبانه تحصیل می کنند، خبر داد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون اجتماعی در حوزه حمایت اجتماعی، کمتر از 2 میلیون نفر در ایران دچار فقر خوراکی هستند و باید به این افراد کمک های مستمر صورت بگیرد.

وی با اشاره به این مطلب که در حوزه رفاه اجتماعی پول های زیادی صرف می شود، ولی اثر بخشی زیادی ندارند، گفت: توزیع یارانه و کمک به صندوق های بازنشستگی، قشر فقیر جامعه را هدف قرار نمی دهد و منابع آنچنانی برای توزیع بین نیازمندان باقی نمی ماند.

میدری با بیان این مطلب که با سایت دیجی کالا برای توزیع و فروش تولیدات کالاهای تولیدی زنان سرپرست خانوار قرارداد منعقد شده ، گفت: از این طریق امکان فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار را فراهم کردیم.

وی همچنین از حذف 500 هزار نفر از افرادی که برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکردند، طی بهمن و اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: تصمیم دولت برای پرداخت یارانه طبق روال گذشته در سال آینده خواهد بود.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون اجتماعی درباره حذف یارانه افراد ثروتمند در سال آینده هم گفت:این کار منوط به مصوبات نمایندگان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی همچنین در پایان گفت: کسانی‌که دارای 2 دفترچه بیمه درمانی بوده و بیمار با شرایط خاص دارند، باید تا پایان فروردین سال آینده، یکی از این دو دفترچه را انتخاب کنند و اگر این کار صورت نگیرد ما یکی از این دو دفترچه را حذف خواهیم  کرد و ممکن است در اینصورت یارانه دارویی خود را از دست بدهند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    الخره دولت به کدام ساز شما برقصد حذف نمیکند یجور گیر میدی
  • جنبیلی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت قطع کنندگان یارانه اگر با قطع یارانه کارتون درست میشه و اقتصاد فلج شده مملکت را سر و سامان میدهید و با این بارتون بار است خوب باشه هر طور دوست دارید و باب میلتون است انجام بدید ولی خدا وکیلی یه توجهی به زندگی قشر ضعیف جامعه داشته باشید به خدا گناه دارند حقشونا بدید تو این مملکت یکی از سیری میمیرد و یکی هم از گرسنگی و این روش دور از عدالت و مسلمونی است اگر باورتون نمیشه و حساب دستدون نیست میتونید بیایید بررسی کنید خداوند توفیق خدمت بهتون بدهد .
  • ناصر نفیسی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    یارانه من مربوط به چهارنفرهست ولی در واریز یارانه اسفند 94 سه نفر منظورشده علتش چی هست
  • حبیبه محمدی ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام ببخشیددرسال ۹۳که برای یارانه تمدیدمیکردن شوهرمن سربازبودومن هم نتوانستم ثبت نام کنم ازهیچ جایی هم درآمدی نداریم الان یارانه ماقطع شده تکلیفمون چی هست؟
  • عبدارسول خواجه ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام من ازبهمن 94 یارانه نقدیمان قطع شده است به علت تعویض نکردن خودروسمند که درسال 91 آنرافروخنه ام وان شخص حاظربه تعویض پلاک نگردید به همین علت یارانه من وفرزندانم قطع گردید برای تعویض پلاک هم به دادگاه شکایت کردم ودرحال بررسی هست امیدوارم که شماهم درموردیارانه مااقدام کنید
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    به ولله که این پولا خوردن نداره به خودتون نمیزنه به اولادتون میزنه .بترسید .خدا دلتونو بسوزونه که دلمونو سوزوندین الان 9ماهه که یارانمون قطعه. خانواده مون 5نفره شوهرم بیکاره دانشجویه دانشگاه آذاده..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس