کد خبر 544692
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۲

برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت همراه وی در سفر به استان یزد اعلام شد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور فردا به استان یزد سفر و در برنامه‌های تدارک دیده شده در مرکز استان یزد شرکت خواهد کرد.

وی در بدو ورود خود به استان یزد، در جمع مردم در مرکز استان و در میدان امیرچخماق حاضر می‌شود و برای مردم سخنرانی می‌کند.

رئیس جمهور همچنین در برنامه‌هایی از جمله دیدار با نخبگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا، صاحبان صنعت و کارآفرینان استان یزد، جلسه شورای اداری و نشست خبری شرکت خواهد کرد.

بیش از 10 وزیر، معاون وزیر و رئیس سازمان نیز رئیس جمهور را در سفر به استان یزد همراهی کرده و هر یک به یکی از شهرستان‌های استان سفر خواهند کرد.

بر اساس اعلام برخی فرمانداری‌ها و روابط عمومی‌ دستگاه‌های مرتبط، رئیس سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری به شهرستان ابرکوه سفر می‌کند.

وزیر بهداشت نیز به اردکان می‌رود و در آنجا از چند پروژه بهداشتی و درمانی بهره‌برداری می‌کند و وزیر نیرو نیز به شهرستان اشکذر خواهد رفت.

در شهرستان بافق نیز وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، چند پروژه از جمله یک پست برق‌رسانی را افتتاح و با مدیران این شهرستان دیدار می‌کند.

در بهاباد نیز معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور حضور می‌یابد و ضمن افتتاح پروژه‌، با مدیران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

وزیر اطلاعات نیز مهمان مردم شهرستان تفت می‌شود و در شهرستان خاتم نیز اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور حضور خواهد یافت.

مهریز نیز میزبان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور است و معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز به شهرستان میبد سفر خواهد کرد.

برخی معاونان و وزرا نیز در ساعات مختلف بعد از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد، در جلسات مختلف با اقشار مختلف مردم شرکت می‌کنند که از آن جمله می‌توان به جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اشاره کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس