تحلیلگر امور عربی کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی از گرم شدن بی سابقه روابط این رژیم با عربستان سعودی برای هماهنگی ضد ایران خبر داد.

گروه فیلم و صوت مشرق، به نقل از تلویزیون المیادین، تحلیلگر امور عربی کانال دهم تلویزیون اسرائیل گفت: چند هفته پیش یک هیئت اسرائیلی به عربستان سفر کرد. با توجه به ممنوعیتهای نظارت پخش نمی توانیم همه جزئیات را اعلام کنیم. اما می توان گفت براساس آنچه در پایگاه های اجتماعی منتشر شد یک هیئت بلندپایه اسرائیلی که یکی از شخصیتهای مهم عضو آن بود، به ریاض سفر کرده است.

وی افزود: تاکید می کنم این سفر مسئله ساده ای نیست. سعودیها همواره خواهان آن بودند که چنین مسایلی پنهان باقی بماند، اما پادشاه جدید سعودی و شاهزادگان اطراف او از افشای چنین خبرهایی خجالت نمی کشند.

حاکمان جدید سعودی مسئله فلسطین را کنار گذاشته اند و خودشان به ما می گویند هر کاری که با فلسطینی ها بکنید، به ما ارتباطی ندارد.

تحلیلگر کانال دهم تلویزیون اسرائیل خاطرنشان کرد: سعودیها می گویند مشکل شان آن است که آمریکا منطقه را ترک کرده و آنها به اسرائیل درباره همه مسایل مربوط به توافقنامه هسته ای نیاز دارند.

به همین علت شاهد گرم شدن روابط اسرائیل و عربستان هستیم. دیدارهای زیاد دیگری هم وجود دارد که نمی توان آنها را فاش کرد. ما امروز شاهد گرم شدن بسیار بسیار جدی و فوق العاده روابط عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) با اسرائیل هستیم.

{$sepehr_media_1421596_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس