عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، میهمان و سخنرانان آخرین اجلاس چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواهند بود.

به گزارش مشرق، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: آخرین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان رهبری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود که در ابتدای این اجلاس پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و نطق رییس مجلس خبرگان رهبری، نطق های قبل از دستور و تشکیل کمیته تدوین بیانیه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این اجلاس دو میهمان داریم که میهمان اول آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان است که در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارایه می دهند و بعد از ایشان نیز پنج نفر از نمایندگان اظهارنظر می کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در رابطه با موضوع دوم تجربه موفقی در اجلاس قبلی مجلس خبرگان داشتیم که گفتیم در رابطه با مسایل هسته ای هم موافق و هم مخالف صحبت کند و خبرگان فهیم هستند و خود قضاوت خواهند کرد، به همین دلیل این بار هم با استفاده از تجربه موفق قبلی از محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت دعوت کردیم تا در رابطه با مسایل اقتصادی گزارشی را بیان کند.

آیت الله خاتمی افزود: همچنین از محمد خوش چهره کارشناس مسایل اقتصادی دعوت کرده ایم تا سخنان معاون رییس جمهوری را بشنود و مورد تحلیل قرار دهند.

وی ادامه داد: ما در پی مچ گیری نیستیم بلکه به دنبال دریافتن حقایق هستیم، نقد منصفانه یعنی اینکه خوبی ها را ببینیم و تجلیل کنیم و نقاط ضعف را ببینیم و راهکار ارایه دهیم.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای این مجلس در روز پنج شنبه هفته جاری پس از زیارت مرقد امام راحل و عظیم الشان به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند و به این ترتیب دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری به پایان می رسد.

آیت الله خاتمی افزود: مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در روز چهارم خردادماه 1395 برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس