هاشم‌زائی، امنیت کشور را هدیه‌ بی‌‌بدیل الهی دانست و گفت: ما امنیت کشور را مدیون سپاه پاسداران و همه نهادهای نظامی هستیم، بنابراین باید این امنیت را حفظ کنیم چرا که در سایه آرامش است که می‌توانیم توسعه را رقم بزنیم.

به گزارش مشرق، عبدالرضا هاشم‌زائی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باتوجه به کاهش قیمت نفت، ما سرمایه لازم برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد در اختیار نداریم، بنابراین باید سرمایه‌گذار داخلی را تشویق و ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه باید بر روی سرمایه‌گذاری داخلی متمرکز شویم، گفت: باید سرمایه‌گذار داخلی را از نظر فرهنگی، سیاسی و امنیتی حمایت کنیم تا سرمایه‌گذار امنیت خاطر داشته باشد که پولی که برای چرخ تولید آورده است، سود ده خواهد بود.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم معتقد است باید ایرانی‌هایی که در اطراف کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند را متقاعد کنیم که برای سرمایه‌گذاری به کشور برگردند، گفت: باتوجه با اوضاع منطقه و رشد تروریسم دیگر برخی کشورها برای سرمایه‌گذار امن نیست، بنابراین ما با کار تبلیغی می‌توانیم این سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

هاشم‌زائی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید همه ارگان‌ها جدی بگیرند، گفت: این اشتباه است که برخی‌ها اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی تعبیر می‌کنند، بلکه در اقتصاد مقاومتی تأکید بر تولید داخلی است و البته باید ما ویژگی‌های تولید داخلی را به گونه‌ای طراحی کنیم که قیمت تمام شده بالاتر از قیمت خارجی نباشد.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم کالاهای خارجی را ممنوع کنیم چرا که اگر این نوع از کالاها را ممنوع کنیم، عملاً فضای رقابت را عقیم کرده‌ایم و کیفیت کالاهای داخلی که در کشور ساخته می‌شود بالا نخواهد بود.

به اعتقاد این نماینده دور دهم مجلس، حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی صرفاً مادی نیست بلکه باید حمایت‌های معنوی و فرهنگی هم صورت داد.

هاشم‌زائی با اشاره به بخش معدن در کشور گفت: ما باید حمایت از بخش معدن را در دستور کار قرار دهیم و بر روی این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم، چرا که ما ظرفیت‌های بسیاری در این بخش داریم. بنابراین باید مجلس کمک کند که بخش معدن پویاتر شود.

وی با بیان اینکه مسئله توریسم در کشور ما نیز جدی گرفته شود، گفت: کشور ما می‌تواند با توجه به موقعیت، پتانسیل ژئوفیزیکی و جغرافیایی و همچنین عقبه تاریخی هم‌پای کشورهایی چون ترکیه توریسم‌ها را به سمت خود روانه کند و این نیازمند اصلاح زیرساخت‌ها است.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم می‌گوید که الان وقت آن رسیده که از محصول تک‌قطبی که همان نفت است خارج شویم و بر روی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دیگر کشور تکیه کنیم. سیاست‌ها باید به سمت توسعه پیش برود.

هاشم‌زائی با بیان اینکه همه باید در فضای پس از انتخابات با همدلی، توسعه کشور را رقم بزنیم، گفت: انتخابات دیگر تمام شده است، باید حتی با کاندیدایی که رأی نیاورده‌اند نیز همفکری کرده و کشور را به سمت توسعه هدایت کنیم. ما باید هم دولت را حمایت و هم نظارت کنیم، نباید با تخریب‌های بی‌مورد چوب لای چرخ دولت بگذاریم.

وی ادامه داد: قطعاً اصلاح‌طلبان به دنبال دعوای سیاسی نیستند. شعار ما در انتخابات تعادل و اعتدال بود است، بنابراین باید از تجارب گذشته درس بگیریم و قطعاً ما به دنبال برادری و همدلی با رقیب ریشه‌دار خود یعنی اصولگرایان هستیم.

عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در دور دهم رقابت‌های مجلس شورای اسلامی، امنیت کشور را هدیه‌ بی‌‌بدیل الهی دانست و گفت: ما امنیت کشور را مدیون سپاه پاسداران و همه نهادهای نظامی هستیم، بنابراین باید این امنیت را حفظ کنیم چرا که در سایه آرامش است که می‌توانیم توسعه را رقم بزنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس