حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید تاکید کرد: هر رأی مردم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه یک انتظار است که باید به این انتظارات پاسخ مطلوب داده شود.

به گزارش مشرق، آیت‌الله حسین نوری همدانی، ظهر امروز در دیدار با احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نمایندگان منتخب مردم قم در مجلس دهم، اظهار کرد: حضور فراگیر مردم در انتخابات، نشان از لبیک مردم به نظام، انقلاب و رهبری بود.

وی تاکید کرد: نمایندگانی که اکنون که راهی مجلس شورای اسلامی شده‌اند باید بدانند که مردم از آنان انتظار دارند و باید انتظارات مردم را به شایستگی پاسخ دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر رای مطالبه یک انتظار است، تصریح کرد: هزار رای مردم، مطالبه هزار انتظار مردم است که امیدواریم این انتظارات به صورت مطلوب برآورده شود.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین بر ضرورت اتحاد سه نماینده منتخب قم در مجلس شورای اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: اتحاد نمایندگان مجلس، موجب تصمیم‌گیری صحیح و پیش بردن خواست‌های نظام، انقلاب و مردم می‌شود.

این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنان خویش از تلاش‌های حجت‌الاسلام آشتیانی که در چند دوره در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم قم، حضور داشت تشکر و قدردانی کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس