کد خبر 543815
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

مردم بحرین برای همبستگی دوباره با رهبران زندانی خود و تاکید بر لزوم روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

به گزارش مشرق،  مردم بحرین در پاسخ به فراخوان جریان وفای اسلامی به خیابانها آمدند تا بر لزوم آزادی رهبران زندانی خود و برکناری "حمد بن عیسی آل خلیفه" پادشاه بحرین و اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان تاکید کنند.

این تظاهرات در شهرها و مناطق مختلف بحرین با شعار"حمد سرنگون باد" برگزار شد و انقلابیون بر ایستادگی کامل برای تحقق خواست‌های واقعی انقلاب و اهداف قانونی که به خاطر آن شمار زیادی از مردم شهید، زخمی و اسیرشدند، تاکید کردند.

به گزارش شبکه خبری العالم، در این تظاهرات همچنین شعارهایی برای اعلام وفاداری به همه رهبران مردمی در بحرین سر داده شد.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه نظام آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست ها با سرکوبگری نظام حاکم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. بحرین در سرکوب مردم همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به نظام بحرین کمک می کنند.

در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.

نظام بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.

با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس