کد خبر 543779
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

حسین یاری درباره فرج‌الله سلحشور اظهار کرد: حضور در سریال «مردان آنجلس» جزء افتخاراتم است؛ کاری که علمدار قرآنی کشورمان، فرج‌الله سلحشور آن را کارگردانی کرده بود.

به گزارش مشرق، حسین یاری، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن ابراز تاسف بابت درگذشت فرج‌الله سلحشور، علمدار سینمای قرآنی کشورمان اظهار کرد: آشنایی من با فرج‌الله سلحشور به پیش از انقلاب بر می‌گردد. ما در یک محل زندگی می‌کردیم و کار هنری را با هم از جنوب شهر تهران آغاز کردیم. نقطه شروع کارمان نیز از مسجد جوادالائمه(ع) بود.

وی افزود: افتخار می‌کنم که در سریال «مردان آنجلس» فرج‌الله سلحشور به عنوان بازیگر حضور داشتم، هر چند در فیلم «دنیای وارونه» هم به عنوان بازیگر با یکدیگر همکاری داشتیم. در ضمن در سال 1362 به مدت یک سال تجربه همکاری مشترک دوبله را با وی پشت سر گذاشتم.

بازیگر سریال «مردان آنجلس» تصریح کرد: سلحشور به شدت انسان صادقی بود که نمونه‌اش را کمتر در سینما می‌توان پیدا کرد؛ هنرمندی که حرف و عملش یکی بود و من برای این خصیصه وی، احترام فوق‌العاده‌ای قائل بودم.

یاری در پاسخ به این سؤال که چرا جامعه هنری با وی سر ناسازگاری داشت؟ گفت: به نظرم وی به خاطر اعتقاداتی که داشت مورد برخی آزارها قرار می‌گرفت که حرف و عملش یکی بود و پای اعتقاداتش می‌ایستاد. این خصیصه نیز معمولاً عواقبی در پی دارد که متاسفانه در برخی مواقع فرج‌الله سلحشور را آزرده خاطر می‌کرد.

یاری با بیان اینکه فقدان این قبیل هنرمندان به شدت جامعه هنری را آزرده خاطر خواهد کرد، گفت: ما در هنر نیازمند افرادی هستیم که هدف‌شان از فعالیت حرفه‌ای و هنری، اشاعه دین و آموزه‌های اسلامی باشد، هر چند اندک افرادی با این گرایش وجود دارند، اما باید نیروهای بیشتری در این حوزه تربیت شوند.

وی در پاسخ به سؤال پایانی مبنی بر اینکه آیا مسائل غیراخلاقی که فرج‌الله سلحشور همیشه نسبت به آن انتقاد داشت، در سینما وجود دارد؟ این گونه تصریح کرد که من ترجیح می‌دهم در این حوزه ورود نکنم.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس