کد خبر 542967
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

طبق شنیده ها یکی از 2 ستاره کهکشانی ها فروخته می شود.

به گزارش مشرق، آس نوشت: پس از مصدومیت طولانی گرت بیل در این فصل انتظار می رفت دو ستاره جوان رئال مادردی بتوانند جای او را در ترکیب تیم پر کنند ولی ایسکو و هامس رودریگرز نتوانستند در این امر موفق باشند و از سوئی عملکرد آنها در یک ماه اخیر جالب نبود و هر دو در دربی هو شدند.

ستاره کلمبیائی نتوانست با بنیتز ارتباط برقرار کند و فقط در 46.7% دقایق حضور داشت. از سوئی وی در 17 بازی فقط در 9 بازی فیکس بود. در زمان آنچلوتی او در 84% دقایق حضور داشت. از دست دادن 11 بازی به خاطر مصدومیت ، تعقیب و گریز با پلیس و ... از دیگر مشکلات او در این فصل بود. او در ماه نوامبر از باشگاه درخواست کرده بود که دستمزدش به اندازه بیل و راموس باشد که این با  ناراحتی سران رئال همراه شد.

داستان ایسکو کمی متفاوت است. او از زمان پیوستن به رئال مادرید کیفیت بالائی از خود نشان داده اما فراز و نشیب زیادی داشته است. در بازی های ابتدائی با حضور زیدان عملکرد جالبی داشت اما در دربی دوباره ورژن بد ایسکو در زمین حضور پیدا کرد.

مصدومیت های پی در پی گرت بیل یکی از عوامل تصمیم گیری سران رئال است. در حقیقت نه ایسکو و نه رودریگرز نتوانستند جای خالی ستاره ولزی را پر کنند و گفته می شود سران مادریدی به دنبال بازیکنی هستند که بتوانند در صورت مصدومیت یکی از ستاره های BBC روی آن حساب باز کنند. بنابراینبه گفته AS انتظار می رود که مادریدی ها از فرصتشان پیش از محرومیت نهایت استفاده را بکنند و با جذب یک بازیکن به جای یکی از این دو ستاره را، کمی ترکیب خود را برای فصل آتی تقویت کنند و باید صبر کرد و دید کدامیک از این دو بازیکن شانس فروش بیشتری در ماه های آینده خواهند داشت.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس