کد خبر 542837
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

در حالي كه بعد از برگزاري 13 دوره از برنامه «مردان آهنين» از رسانه ملي به دلايل مختلف از سال ۹۲ اين رسانه ديگر اين برنامه را روي آنتن نبرد، به تازگي سروكله اين برنامه در شبكه خانگي پيدا شده است.

به گزارش مشرق، در حالي كه بعد از برگزاري 13 دوره از برنامه «مردان آهنين» يا «قوي‌ترين مردان ايران» از رسانه ملي به دلايل مختلف از وجود ردپاي برخي از قهرمانان ادوار پيشين مسابقات در نزاع‌هاي خياباني گرفته تا پيدا نكردن اسپانسر براي برنامه، از سال ۹۲ اين رسانه ديگر اين برنامه را روي آنتن نبرد، به تازگي سروكله اين برنامه در شبكه خانگي پيدا شده است.

اين برنامه ارائه‌اي از مؤسسه هنرهاي تصويري سوره يعني مؤسسه نمايش خانگي وابسته به حوزه هنري است كه در ماه‌هاي اخير حضور فعالي در خريد رايت ويدئويي فيلم‌هاي سينمايي داشته است و با ارقام خوبي محصولات سينمايي مطرح را خريداري مي‌كند و بدين لحاظ رقيبي براي مؤسسات خصوصي حاضر در شبكه خانگي شده است.

هم نام و هم لوگوي مؤسسه هنرهاي تصويري سوره در تيتراژ و داخل محصول آمده است و به نظر مي‌رسد اين مؤسسه براي كمك به ديده شدن اين مجموعه اين بار در شبكه خانگي سنگ تمام خواهد گذاشت.

فرامرز خودنگاه كه در 13 دوره تلويزيوني «مردان آهنين» به عنوان داور حضور داشت، در «مردان پولادين» هم به عنوان داور حاضر است، اما رضا جاوداني مجري خنده روي آن برنامه جاي خود را به يك مجري خنده‌روي ديگر به نام محمود شهرياري داده است.

منبع: جوان آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    2 0
    مردان آمپولی مردان هرمونی مردان گولاخی که فقط بلدن ارز کشورو بدن به کارخونه های پودر سازی غربی مردان لات قاتل چاقو کش قد بی اخلاق
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 2
    توکه انقدر ادعاته ...ناشناس...بدون هرمون و امپول خودتو درست کن ..تو مسابقات شرکت کن ..عرُضه داشتی الگو شوا واسه بقیه...بد اخلاقی همه جا بوده وهست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس