سید صفر صالحی، همسر نویسنده کتاب «من‌زنده‌ام» گفت: حال عمومی همسرم خوب است اما اکنون در بیمارستان عرفان تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید صفر صالحی، همسر معصومه آباد گفت: حال عمومی همسرم که به دلیل عوارض ناشی از اسارت در بیمارستان بستری شد، خوب است.

وی با بیان این‌که معصومه آباد به دلیل تب شدید ناشی از عفونت ریه‌ای به بیمارستان عرفان منتقل شده است، توضیح داد: به تشخیص پزشکان همسرم تا پایان امروز در بخش «سی سی یو» بیمارستان عرفان تحت کنترل و مراقبت است زیرا هنوز عوارض بیماری چون تپش قلب با اوست.
 
به گفته صالحی، امکان دیدار از راوی کتاب «من زنده‌ام» در وقت ملاقات وجود دارد و تاکنون دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی استرآبادی، رئیس سازمان هلال احمر و نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران از وی دیدار داشته‌اند.  

«دکتر معصومه آباد» عضو شورای شهر تهران و نویسنده کتاب «من زنده‌ام» از بانوان اسیر در سال‌های جنگ تحمیلی است و کتاب او که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تقریظ نوشته‌‌اند، از آثار پرفروش حوزه دفاع مقدس به‌شمار می‌آید. این کتاب در مرحله نهایی دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس