کد خبر 542756
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴

روزنامه کیهان با انتخاب تیتر «آغاز اعترافات با پایان انتخابات» مطلبی را درباره اظهار نظرهای پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، در نوشتار نخست روز چهارشنبه روزنامه کیهان اشاره شده: در حالی که کیهان پیش از این بزک برجام توسط برخی از دولتمردان به جهت مقاصد انتخاباتی را پیش بینی کرده بود، امروز و در دوران پسا انتخابات شاهدیم که دولتمردان زبان به اعتراف در مورد واقعیات برجام گشوده اند.
دون کیشوت ها در نبرد با آسیاب بادی! از حسین شمسیان عنوان یادداشت روز روزنامه کیهان است که در آن آمده: مرحله اول انتخابات هفتم اسفند، چند روزی است که به پایان رسیده، شهرها از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی پاک شده و اندک اندک هیاهوی روزهای تبلیغات جای خود را به روزهای آرام و معمولی زندگی می دهد. گرچه اصل برپایی پرشکوه انتخابات، پیروزی بزرگ نظام و شکست دشمنان و بدخواهان بود، اما عده ای اصرار دارند بدون توجه به اصل این پیروزی بزرگ، دو قطبی سازی را همچنان دنبال کنند!
حلب گورستان داعش هلاکت 450 تروریست در عملیات بزرگ مقاومت، مصوبه افزایش جرایم رانندگی باطل شد، سی ان ان: عربستان با بمب های خوشه ای آمریکا غیرنظامیان یمن را قتل عام می کند، 5 هزار میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان در جیب 8 بانک دولتی و ایران تغییر حاکمیت سوریه از مقاومت به مزدوران آمریکا را نمی پذیرد از دیگر تیترهای روزنامه کیهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    این اصلاحات چی ها! فقط دنبال فرصت برای ضربه زدن هستند انگار نه انگار که تو این مملکت متولد شده اند! فله ای رای دادن نمونه ای از ...
  • سیری ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    الهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس