کد خبر 542649
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

منتخب مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان با صدور پیامی از مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات هفتم اسفند تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمود محمدی عراقی منتخب مردم کرمانشاه در انتخابات خبرگان رهبری با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند تشکر کرد.

در پیام محمدی عراقی آمده است: اینجانب ضمن قدردانی از رهبر عظیم‌الشأن انقلاب که با رهنمودهای داهیانه خود سبب ارتقاء آگاهی مردم نسبت به نقشه‌های دشمنان نظام و خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آنان شده است، از حضور غرورآفرین ملت حماسه‌ساز که با مشارکت گسترده، آگاهانه و با بصیرت خود که در انتخابات هفتم اسفند گامی بلند در جهت افزایش اقتدار و بالندگی کشور برداشت تشکر می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: اکنون که به عنوان نماینده منتخب مردم غیور، آگاه و همیشه در صحنه استان کرمانشاه به مجلس خبرگان رهبری راه یافته‌ام، لازم می‌دانم مراتب سپاس خود را از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، طلاب حوزه‌های علمیه، دانشگاهیان، اصناف، اندیشمندان، رهبران، گروه‌های مذهبی و سایر آحاد مردم، رسانه‌ها و مسئولان دست‌اندرکار انتخابات ابراز دارم و به پاس این نعمت متعهد می‌شوم از حریم ولایت، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و خون مطهر شهدا حراست و پاسداری کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس