کد خبر 542526
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

پنجمین جشنواره مدولباس فجر در حالی از امروز رسما آغاز به کار کرد که در آئین افتتاحیه این رویداد برگزیدگان این دوره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش مشرق، گلناز نصراللهی، در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مد و لباس فجر که امروز دهم اسفندماه در تالار رودکی برگزار شد گفت:  با وجود اینکه توجه به صنعت مد و لباس در کشور ما دیر آغاز شد، به سرعت در حال پیشرفت هستیم و وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه‌ای به بخش پوشاک دارد.

مدیرکل نساجی و پوشاک وزارت صنعت و معدن و تجارت از شکل‌گیری مدارس مد خبر داد و گفت: در حال حاضر به راه‌اندازی مدارس مد توجه ویژه‌ای داریم و قصد داریم با استفاده از تجارب کشورهای خارجی، با کمک مؤسسات خصوصی چنین مدارسی را احداث کنیم.

نصراللهی افزود: در صحبت‌هایی که با ۳ مدرسه مد خارجی داشتیم همه آن‌ها به نحوه لباس پوشیدن ایرانی‌ها توجه داشته و عقیده داشتند لباس پوشیدن ایرانی‌ها تفاوت زیادی با کشورهای همسایه دارد. آن‌ها عقیده دارند در لباس ایرانی‌ها نوآوری دیده می‌شود و ایران علاوه بر توانایی تأمین نیاز خود، برای صادرات هم پتانسیل خوبی دارد.

همچنین در مراسم از منصور الیاسی مدیر برند L.C.man تولیدکننده پوشاک آقایان، ناصر نساج‌پور مدیر صنایع نساجی نساج پور و میثم نژادرمضانی مدیر موسسه پوشش اسلامی تیام تجلیل شد.

در این مراسم محمود نکوگویان، تنها یادگار شیخ رجبعلی خیاط هم حضور داشت و به نقل خاطراتی از پدر خود و ویژگی‌های مثبت اخلاقی او پرداخت.

نکوگویان، مهم‌ترین ویژگی پدرش را خوش قولی و مهربانی با یتیمان دانست و افزود: پدرم به قول و وعده خود پایبند بود و اگر به هر دلیل، لباسی در زمان مقرر آماده نمی‌شد، هیچ مبلغی به عنوان اجرت دریافت نمی‌کرد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس