کد خبر 542394
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

امیر سرتیپ سلیمانی فرمانده تیپ 392 ارتش گفت: یادمان شهید چمران در دهلاویه در طول 12 ماه سال میزبان زائران راهیان نور است.

dehla.jpg

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر سرتیپ خدابخش سلیمانی اظهار کرد: تیپ 392 نیروی زمینی ارتش از سال 90 مسئولیت حفظ و نگهداری یادمان شهید چمران را در دهلاویه بر عهده دارد. این یادمان در طول سال میزبان اقشار مختلف کاروان‌های راهیان نور است.

وی ادامه داد: از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه هر سال به مدت یک ماه نیز یادمان دهلاویه میزبان زائران شخصی، کاروان‌های مساجد و حتی زائران راهیان نور از خارج کشور خواهد بود.

فرمانده تیپ 392 ارتش ادامه داد: همچنین یادمان شهید چمران در سالروز شهادت این سردار بزرگ در روز 31 خرداد ماه هر سال نیز میزبان 5000 زائر از سراسر ایران است که در حوزه اسکان و خدمات‌رسانی، حمل و نقل این زائران فعالیت بسیاری انجام می‌دهد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به فعالیت‌هایی که در یادمان دهلاویه انجام می‌شود، توضیح داد: روایتگری، نمایش آثار هنری شهید چمران، نمایش تجهیزات نظامی، برگزاری نمازهای جماعت و کتابخانه نیز از جمله فعالیت‌هایی است که در این یادمان انجام می‌شود. یادمان دهلاویه در استان خوزستان و در شهرستان سوسنگرد واقع شده است و در حقیقت جایی است که شهید چمران در آنجا مجروح و به شهادت رسیده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس