کد خبر 542297
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

یک نویسنده انگلیسی در کتاب جدید خود از روابط صمیمانه "تونی بلر" نخست وزیر سابق انگلیس و همسر سابق "رابرت مرداک" میلیارد یهودی پرده برداشت که باعث جدایی مرداک از "ویندی دنگ" همسر چینی اش شد.

به گزارش مشرق، "تام پاور" در کتاب خود با عنوان "عهدهای شکسته، تونی بلر و دردسر قدرت" به اخباری که یکسال پیش درباره رابطه صمیمی بلر و دنگ منتشر شد پرداخته است.

بر اساس این کتاب دیدارهای بلر و مرداک در سال 2011 شروع شد، سپس بلر با وندی دینگ همسر مرداک آشنا شد و همراه با او سفرهای تجاری به چین انجام داد تا مشاور یکی از ثروتمندترین شهروندان انگلیسی شود و رابطه اش را با او محکم کند.

بلر یک سال بعد از آن با "دنگ" دو بار در منزل همسرش مرداک در لندن دیدار کرد و در ماه اگوست 2012 در یک باشگاه با هم دیده شدند.

در بررسی ایمیل های خانم دنگ مشخص شد که او با چندین مرد از جمله تونی بلر رابطه داشته و با او در سفر به نیویورک، لندن و پکن همراه بوده است.

خدمتکاران خانه مرداک در کالیفرنیا او را از رابطه بسیار صمیمی میان دنگ و بلر با خبر کردند که همین موضوع باعث شد وی از همسر چینی خود جدا شود.

مرداک در ژوئیه 2013 در یک مهمانی دوستانه در لندن به طور غیرمنتظره خبر جدایی از همسرش را اعلام کرد در حالی که خانم دینگ هنوز از این موضوع مطلع نبود.

مرداک به چند دلیل از همسر خود ناراضی بود که زبان تند و غیبت های مکرر در جشن ها و سفرهای مرداک و صحبت کردن به زبان چینی از جملۀ آنها بود؛ در نهایت فاش شدن ارتباط او با چند مرد درسال 2013 به ازدواج 14 ساله آنها پایان داد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابی ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    کسی که زندگی خیلیها رو با شبکه فارسی وان بهم ریخت حالا خودش طعم تلخ خیانت رو چشید. خدایا واقعا جای حق نشستی .
  • نیما ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    چرا زن ایرانی نگرفت ؟ حداقل الان مرداک به خاک سیاه نشسته بود و تو زاغه نیشینهای بمبئی باید پیداش میکردن .
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    کلا جنس چینی بی کیفیته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس