کد خبر 542290
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

مسئولان شهر قدس به دلیل انتخاب ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار استقلال و راه‌آهن به مسئولان راه‌آهنی اعلام کردند که برای ادامه لیگ دنبال زمین دیگری باشند.

به گزارش مشرق، مسئولان تیم فوتبال راه‌آهن تصمیم گرفتند دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که مسئولان راه‌آهن معتقدند چمن ورزشگاه شهرقدس کیفیت لازم را ندارد و به همین دلیل بازی در زمین صاف برگزار شود.

پس از نشستی که مدیران عامل دو باشگاه برگزار کردند تصمیم بر این شد که این بازی روز جمعه 14 اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که این تصمیم موجب ناراحتی فرماندار و مسئولان ورزشگاه شهرقدس شد.

حسین کاغذلو فرماندار شهر قدس در این زمینه گفت: ما میزبانی راه‌آهن مقابل پرسپولیس را انجام دادیم و مشکلی در این زمینه وجود نداشت برای این بازی هم تمام شرایط فراهم شده بود و مردم شهرقدس هم به دنبال برگزاری بازی در این ورزشگاه بودند اما گویا تصمیم دیگری گرفته شده و قرار است بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود.

وی ادامه داد: ما برای ادامه لیگ به راه‌آهنی‌ها اعلام خواهیم کرد که به دنبال زمین بگردند تا بازی‌هایشان در آنجا برگزار شود و دیگر نمی‌توانیم در ورزشگاه شهر قدس میزبان آنها باشیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    هرانسان عاقلی می داندبرگزاری بازی درورزشگاه آزادی به هیچ وجه به سودراه آهن نیست.این تصمیم وسیاست فدراسیون است نه مدیرعامل راه آهن...روی صحبتم بافدراسیون وسازمان لیگ است:چرانعل وارونه میزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس