کد خبر 542162
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به تمام راهیافتگان به مجلس شورای اسلامی به خصوص رقبای جریان اصولگرا تبریک گفته و پیروزی ایشان را تبریک می گوییم وآماده کمک همه جانبه به ایشان در راه خدمت به مردم هستیم.

به گزارش مشرق، علی رضا زاکانی با صدور اطلاعیه ای حضور گسترده مردم در انتخابات را ارج نهادو از حمایت های مردم از اصولگرایا تشکر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
مردم شریف وعزیز تهران
با حمد وسپاس به درگاه پروردگار یکتا حضور گسترده شما را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی اجر می نهیم  و از حمایت های بی دریغ وخالصانه شما از ائتلاف اصولگرایان کمال سپاس وتشکر را داریم .
نتیجه رقابت انتخاباتی را ماحصل تضارب آرا وخرد جمعی شهروندان تهرانی می دانیم ودر مقابل آن خاضع هستیم واز گردش مسوولیت ها استقبال می کنیم؛ اما از مجریان انتخابات بخاطر اقدامات مشابه آنچه در دولت گذشته خود معترض آن بودند، گله مند هستیم وقضاوت در مورد آن‌ را به افکار عمومی می سپاریم .
به تمام راهیافتگان به مجلس شورای اسلامی به خصوص رقبای جریان اصولگرا تبریک گفته و پیروزی ایشان را تبریک می گوییم وآماده کمک همه جانبه به ایشان در راه خدمت به مردم هستیم.
ودر آخر بر سر عهد خود با امام وشهدا برای پاسداری ومطالبه آرمانهای انقلاب اسلامی هستیم ودر این مجاهدت خسته نخواهیم شد .
علی زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    وقت آن است که اصولگرایان یک حزب فراگیر تاسیس و کاردرست ودرمان حزبی کنند.
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    آخی.چقدر خاکی.
  • حسین ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    آفرین و درود فراوان به جناب زاکانی عزیز . باید عرض کنم که . ومکرو ا و مکرالله والله خیر الماکرین
  • Mohammad ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    متاسفم که در این دوره نماینده ای با لیسانس تاریخ دانشگاه آزاد به جای دکترای پزشکی هسته ای دانشگاه تهران ( دکتر زاکانی ) تکیه زده است . کاش مردم ما در اانتخابشان فقط به حزب توجه نمی کردند وکمی هم به رزومه و پایبندی به اصول و موازین مقدس جمهوری اسلامی توجه داشتند . خیلی زود دیر میشه لحظه ای غفلت در دنیای تکنولوژیکی امروز جبران ناپذیره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس