کد خبر 542022
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد از پیشرفت وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی خبر داد و گفت: تا این لحظه هیچ مدرک قابل استنادی برای صدمه به مغز آیت‌الله واعظ طبسی نداریم و باید صبر کرد و عجله نکنیم.

به گزارش مشرق، سعید هاشم‌زاده پیرامون آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ‌طبسی نماینده ولی‌فقیه در استان‌های خراسان اظهار داشت: وضعیت ایشان نسبت به دیروز بهتر است و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در وضعیت جسمانی داشته است.

وی گفت: وضعیت قلبی ایشان خوب است و ریتم قلب خوب است ودیروز مختصری تب داشتند که امروز خوشبختانه ندارند.

هاشم‌زاده افزود: اقدامات فیزیوتراپی را دیروز شروع کردیم و روی هم رفته، اوضاع بهتر است و فشار خون در حد قابل قبول است ارزیابی‌های مختلف همه خوب است و ان شاء الله چشم انداز خوبی قابل پیش بینی است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی بیان کرد: به صورت کاملاً جدی درباره وضعیت مغزی ایشان نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم. شواهدی درباره اینکه آیا اصلاً آسیبی به مغز ایشان وارد شده یا خیر نداریم و باید ظرف روزهای آینده در این باره نظر داد.

وی گفت: با وجود شایعات در فضای مجازی، تا این لحظه هیچ مدرک قابل استنادی برای صدمه به مغز ایشان نداریم و باید صبر کرد. باید خویشتنداری کنیم و نباید عجله کنیم.

هاشم‌زاده بیان کرد: سطح هوشیاری را ما خودمان پائین می‌آوریم و برای همین هنوز عملکرد مغز قابل ارزیابی نیست و فعالیت الکتریکی مغز در ایشان البته حد قابل قبولی دارد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس