کد خبر 541933
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

ستاره بسکتبال ایران این روزها در لیگ چین برای تیمش در حد یک فوق ستاره ظاهر می‌شود و نقش بسزایی در پیروزی‌های تیمش دارد.

به گزارش مشرق، حامد حدادی بدون شک بهترین سنتر آسیا است و شاید تا چند سال دیگر بازیکنی در حد و توان او در قاره کهن پیدا نشود؛ بازیکنی که زیر سبد با دستان بلند و توانمند خود آقایی می‌کند.

حدادی در سومین سال حضور خود در لیگ چین آنقدر آماده است که نقش بسزایی در رساندن تیمش به مرحله نیمه نهایی داشته و در حال حاضر نیز تنها به یک برد برای حضور در فینال نیاز دارند.

سیچوآن که این بازیکن ارزشمند ایرانی را در اختیار دارد تاکنون دو برد را در نیمه نهایی مقابل شینجیانگ کسب کرده و در آستانه حضور در فینال قرار دارد.

حدادی در بازی روز گذشته تیمش درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و شاید اگر جای او هر بازیکن دیگری در ترکیب سیچوآن بود این نتیجه کسب نمی‌شد.

بازیکن 2 متر و 18 سانتی متری کشورمان در این بازی 38 امتیاز را یک تنه کسب کرد و پر امتیازترین بازیکن شد. او در بخش ریباند نیز با 21 امتیاز، بهترین ریباند میدان بود.

حدادی در این مسابقه که 96 بر 93 به سود سیچوآن پایان رسید  4 پاس، 5 توپ ربایی و 2 بلاک شات نیز داشت.

شاید محرومیتی که در میانه فصل برای حدادی به دلیل درگیری با بازیکن چینی به وجود آمد، تاثیر زیادی در عملکرد موفق این روزهای او داشت و حدادی نشان داد که حاشیه در بازی او جایی ندارد.

با شرایط این فصل و درخششی که حدادی داشته است، به نظر نمی‌رسد، چینی‌ها به راحتی او را رها کنند و بعید نیست چند سال دیگر هم او را در سرزمین اژدها ببینیم.

سیچوآن در بازی سوم خود روز چهارشنبه مقابل شینجیانگ قرار می‌گیرد و به ظاهر کار سختی برای حضور در فینال نخواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس