کد خبر 541929
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

مصطفی زمانی ضمن تأکید بر هنر و هنرمند قرآنی، گفت: هنرمند قرآنی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، همان‌گونه که فرج‌الله سلحشور هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

به گزارش مشرق، مصطفی زمانی، بازیگر نقش یوسف در سریال «یوسف پیامبر(ع)» ضمن ابراز تأسف از درگذشت فرج‌الله سلحشور اظهار کرد: من راهم را در سینما و تلویزیون با فرج‌الله سلحشور آغاز کردم و این اتفاق را هم برای خود افتخار می‌دانم و امیدوارم در ادامه راهم بتوانم انتخاب‌هایی انجام دهم تا لایق انتخابی که استاد سلحشور کرد، باشم.

این هنرمند عرصه سینما با اشاره به مسئله هنر و هنرمندی واقعی در بزرگی شخصیت سلحشور عنوان کرد: استاد فرج‌الله سلحشور نمونه کامل یک هنرمند واقعی بود که مثل وی را کمتر دیده‌ام.

این کارگردان قرآنی به آنچه که بیان می‌کرد اعتقاد واقعی‌‌ داشت و حاضر بود برای بیان اعتقادات قرآنی‌اش در مقابل بسیاری از جریان‌ها بایستد.

مصطفی زمانی در پایان ضمن تأکید بر زنده بودن یاد سلحشور، بیان کرد: هنرمند قرآنی هیچ گاه فراموش نخواهد شد، همان‌گونه که فرج‌الله سلحشور هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

این هنرمند به واسطه کارهایی چون یوسف پیامبر(ع) و مردان آنجلس در جهان اسلام ماندگار خواهد بود.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    4 0
    سلحشور سلحشورانه زندگی کرد
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    4 0
    اقای زمانی هزاری هم در فیلمها و سریالهایی نظیر شهرزاد بازی کنید هیچکدام به پای یوسف پیامبر نخواهد رسید. لطف بزرگی از جانب خداوند شامل حالتان شد و می توانید تاثیراتش را در برخی جوانان ایرانی و غیر ایرانی ببینید اگر بگذارند.... ذخیره اخرویتان شود ان شاءالله
  • نرگس IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    1 0
    شما واقعا عالی هستین شما بسیار با دقت بازی میکنید و خیلی با احساس من عاشق تمام فیلم هاتون هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس