امیر یاری گفت: چندین فروند بالگرد 214 هوانیروز ارتش با حضور نمایندگان شورای نگهبان و استانداری‌ها و وزارت کشور توزیع صندوق‌های رای سیار را به مناطق صعب‌العبور کشور آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، امیر خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری انتخابات در سراسر کشور گفت: از صبح امروز و همزمان با آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، چندین فروند بالگرد 214 هوانیروز ارتش که از قبل توسط وزارت کشور از نیروی زمینی درخواست شده بود، با حضور نمایندگان شورای نگهبان و استانداری‌ها و وزارت کشور توزیع صندوق‌های رای سیار را به مناطق صعب‌العبور کشور آغاز کرده است.

یاری اظهار داشت: امروز یکی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز مردم ایران اسلامی است و هوانیروز با حضور در همکاری و همیاری خود در توزیع صندوق‌های رای توانسته است بار دیگر خدمتگزاری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه پروازهای هوانیروز از صبح امروز با حضور مهندسین و متخصصین تعمیر و نگهداری و با هدایت خلبانان با تجربه و زبده و آماده آغاز شد، گفت: پس از نشست‌ها و جلسات مکرر با خلبانان و توجیه عملیاتی و راهنمایی‌های انتخاب مسیرهای صعب‌العبور از صبح امروز با پرنده‌های آهنین ارتش صندوق‌های رای را در مناطق صعب‌العبور و برای حضور پررنگ اقشاری که در مناطق محروم هستند و زندگی می‌کنند آغاز داشته است تا مردم مناطق محروم و صعب‌العبور کشور از این حماسه ملی همگام با دیگر اقشار جامعه بی‌بهره نباشند.

وی تاکید کرد: پروازهای هوانیروز از صبح امروز در استان‌های مشهد، کرمانشاه، مسجدسلیمان، اصفهان، لرستان، ایلام و دیگر نقاط محروم کشور انجام شده است.

یاری تاکید کرد: تمامی بالگردهای ما در این مناطق مستقر هستند تا پایان رای‌گیری اعلام و پس از شمارش آرا صندوق‌های رای به استانداری‌های استان تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک سپاهی ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    زنده باد ارتش عزیز ایران
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    به تو ربطی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس