کد خبر 540506
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

در ساعات بعد از ظهر امروز، در برخی مناطق جنوب شرق کشور، رشد ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش مشرق،براساس نقشه های هواشناسی امروز و روز شنبه دربرخی مناطق استان هرمزگان و جنوب سیستان وبلوچستان، در ساعات بعد از ظهر، افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با و رعد وبرق پیش بینی می شود.

در سایر مناطق کشورجوی نسبتأ پایدار خواهد بود. از بعد از ظهر روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی در جنوب غرب وغرب کشور ابرناکی وبارش شروع می شود که بتدریج روز یکشنبه دامنه فعالیت آن جنوب، شمال غرب، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و برخی مناطق جنوب شرق کشور را فرا می گیرد و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می شود. در روز دوشنبه با نفوذ جریان های شمالی ضمن کاهش محسوس دما در نوار شمالی، بارش ها در سواحل دریای خزر تشدید می شود و سامانه بارشی در این روز در نواحی مرکزی و نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز، در برخی مناطق جنوب شرق کشور، رشد ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: براساس بررسی آخرین نقشه ها و داده های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر امروز، در برخی مناطق جنوب شرق کشور، رشد ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین با شکل گیری جریانات شمالی در سواحل دریای خزر، افزایش ابر، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود. همچنین بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز، طی امروز مواج پیش بینی می شود وهوای تهران، امروز کمی ابری است.

بیشینه دمای هوای استان تهران، 18 درجه و کمینه آن 5 درجه بالای صفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس