وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: نامزدهایی که رأی می‌آورند به میثاقی که بسته‌اند پایبند باشند و آنهایی هم که رأی نمی‌آورند، بپذیرند که رأی نیاورده‌اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری وزیر کشور دولت اصلاحات دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.

وی در جمع خبرنگاران درباره تاثیر مشارکت مردم در سرنوشت کشور، گفت: در اثرگذاری مشارکت مردم هیچ تردیدی نیست و این مسئله روشن است، اما اینکه مردم بیایند و حضور چشمگیری داشته باشند، انتظاری است که همه ما داریم؛ تلقی من نیز این است که انشاءالله مشارکت خوبی خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال رأی آوردن نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس، اظهار داشت: به نظر من این انتخابات ترکیب مجلس فعلی را قطعاً تغییر خواهد داد و مجلس آینده کاملاً متفاوت با مجلس فعلی خواهد بود.

موسوی‌لاری در پاسخ به سؤال دیگری درباره وظیفه نامزدها در شنبه بعد از انتخابات، گفت: نامزدهایی که از طرف گروه‌های مختلف معرفی شده‌اند، باید به آن میثاقی که بسته‌اند، وفادار باشند و در همان چارچوب حرکت کنند، ما امیدواریم که اصلاح‌طلبان رأی بیاورند، اما آنهایی که رأی می‌آورند به مسیری که قبول کرده‌اند، عمل کنند و آنهایی هم که رأی نیاوردند، بپذیرند که رأی نیاورده‌اند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی تخریب چهره‌های دلسوز انقلاب در جریان تبلیغات انتخاباتی شد، گفت: همه آنهایی که امکان و رسانه‌ای در اختیارشان است، باید فضا را به سمتی ببرند که یک رقابت منطقی وجود داشته باشد و تخریب از جانب هر کسی صورت بگیرد، قابل قبول نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس