کد خبر 540399
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

با پخش هفدهمین قسمت سریال معمای شاه و در ادامه قسمت پیشین این سریال تلویزیونی، موضوع «انتخابات مجلس شورای ملی» و حواشی آن دیده خواهد شد.

به گزارش مشرق، انتخابات مجلس و حواشی آن در معمای شاهبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، هفته گذشته با پخش قسمت شانزدهم، بینندگان شاهد پرداختن سریال به انتخابات شانزدهمین دوره مجلس شورای ملی در سال 1328 بودند.

بهانه ورود داستان به موضوع انتخابات نیز تمایل «محمود وزیری» برای ثبت نام در انتخابات بود اما به علت اعمال نفوذ دربار و شخص «هژیر» در این انتخابات و تقلب گسترده، اعتراض هایی در سطح جامعه نسبت به این رویداد شکل گرفت. حالا در ادامه قسمت پیشین، معمای شاه در قسمت هفدهم به اعتراض مردم به نتیجه انتخابات می پردازد. امیر محمود نیز که در ظاهر یکی از کاندیداهای شکست خورده انتخابات است، برای ملاقات با نواب صفوی به طالقان می رود.

در این قسمت بینندگان شاهد سفر محمد رضا پهلوی به امریکا برای دریافت وام خواهند بود. بازگشت آیت الله کاشانی به ایران پس از تبعید و تشکیل مجلس شورای ملی نیز از دیگر رخدادهای قسمت هفدهم معمای شاه است.

علاقه‌مندان علاوه بر رسانه‌های عمومی و رسمی می‌توانند اخبار و عکس‌های مربوط به این سریال را از طریق سایت رسمی معمای شاه به نشانی www. moamaeshah. ir، صفحه رسمی این سریال در اینستاگرام به نشانی moamaeshahofficialtv و کانال رسمی سریال در تله گرام به نشانی https: //telegram. me/moamaeshah دنبال کنند.

زمان پخش و تکرار معمای شاه

این سریال جمعه‌شب‌ها ساعت 22 به‌صورت هم‌زمان از شبکه یک سیما و شبکه HD پخش و در این زمان‌ها تکرار خواهد شد:

1. بامداد شنبه ساعت:1:30 شبکه یک سیما

1. روز شنبه هر هفته: ساعت 9:30 و14:30 شبکه یک سیما

1. روزهای دوشنبه: ساعت 19:45 شبکه یک سیما

1. روزهای پنج‌شنبه: ساعت 17:40 شبکه سه سیما
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس