عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور گسترده ملت در انتخابات تأیید راهی است که شهدا در آن راه شهید شدند، گفت: دشمنان همواره در طول تاریخ در قالب‌ها و رنگ‌های مختلف به دنبال نفوذ در این انقلاب و ارکان این نظام بودند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در این شعبه اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این انتخابات در رابطه با سرنوشت ما و در تأیید نظامی که ما به آن رأی دادیم اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: شرکت در این انتخابات تأیید راهی است که شهدای بسیاری به پای آن شهید شدند، حضور پرشور مردم در انتخابات تأیید همه ارزشهایی است که امام آن را پی‌ریزی کردند و مردم لبیک گفتند و امروز برای تثبیت آن، حضور پیدا می‌کنند.

این عضو تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه رأی ندادن افراد چه نقشی در حقوق سیاسی آنان دارد، گفت: وقتی یک نظام شکل می‌گیرد، اگر ملتی نسبت به تداوم و بقای آن بی‌تفاوت باشند، رفته رفته پایه‌های آن نظام سست خواهد شد، بنابراین با دست خودشان مقدمات متلاشی شدن خودشان را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اهداف خبیثانه دشمن برای نفوذ در مجلس چیست، توضیح داد: دشمنان ما نه تنها امروز بلکه همیشه تاریخ تلاش‌شان بر این بوده که ضربه‌شان را به اسلام و نظام و میهن بزنند، مسئله نفوذ نیز همواره در طول تاریخ در قالب‌ها و رنگ‌های مختلف وجود داشته است. گاهی شدت و گاهی هم ضعف داشته است. گاهی شگردهای دشمن برای نفوذ عوض می‌شود و اما این هوشمندی ملت است که باید همیشه و در همه مقاطع مراقب باشند که نفوذ دشمن را خنثی کنند و بتوانند با حضور در صحنه و با بصیرت، طرح‌های آنها را باطل سازند.

ناطق نوری بر همین اساس خاطرنشان کرد: ملت باید بتوانند با همدلی گروه‌ها و همه جریان‌های سیاسی که در اصول انقلاب با هم متحد هستند، وحدتشان را حفظ کنند. اگر مردم همدل باشند، نقشه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

ناطق نوری در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به نظر شما چه کسی پیروز انتخابات است، گفت:‌ صندوق‌های رأی‌گیری هستند که تعیین می‌کنند چه کسی پیروز خواهد بود،هر گروهی که اکثریت را کسب کند، یک موفقیت برای نظام و کشور محسوب می‌شود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آنچه اهمیت دارد حضور گسترده مردم است که در تعیین سرنوشت ملت مؤثر خواهد بود و هر کسی با هر گرایشی که دل در گرو این خاک و نظام دارد، اگر بتواند در انتخابات موفق شود، پیروزی برای نظام و ایران در سطح جهان محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که انتخابات امروز پرشورتر از انتخابات گذشته برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس