دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران از انجام توافق با انجمن مدیکال آنکولوژی اروپا خبر داد و گفت: ایران به اطلاعات درمانی پیشرفته سرطان دست می‌یابد.

به گزارش مشرق، احمد عامری اظهار داشت: انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران سه سال قبل اقداماتی را برای انجام روابط بین‌المللی در حوزه آنکولوژی آغاز کرد و از آنجایی که ابتلا به سرطان در سال‌های اخیر افزایش یافته است، جهت به روز کردن اطلاعات درمانی نیاز به همکاری با مراکز معتبر علمی دنیا داشتیم.

دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران ادامه داد: با تشکیل کمیته بین‌الملل در انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران تلاش کردیم حداکثر استفاده را در حوزه علمی و پزشکی از دیگر انجمن‌های بین‌المللی معتبر جهان داشته باشیم بر همین اساس انجمن مدیکال آنکولوژی اروپا که در ایران وجود ندارد از انجمن‌های هدف ما قرار گرفت.

عامری اضافه کرد: انجمن مدیکال آنکولووژی اروپا مسئول درمان‌های سیستمیک سرطان بوده که 6 ماه پیش جلسه‌ای با آنها در وین داشتیم بعد از آن در کنفرانس ازمو در سنگاپور شرکت کرده و با همکاری انجمن‌ها جلسه‌ای تشکیل شد و توافقاتی به عمل آمد.

وی بیان داشت: در اساس توافق انجام شده مشارکت ایران در این انجمن‌ها بیشتر شد و همچنین قرار بر این گرفت که در تصمیم‌گیری‌ها یک صندلی به ایران اختصاص دهند.

دبیر انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران عنوان داشت: انجمن کلینیکال آنکولوژی ایران قرار است که  کنفرانس‌های سالیانه‌ای برگزار کند و حضور نمایندگان ازمو و اروپا را در این کنفرانس‌ها شاهد باشیم.

به گفته عامری، سال 96، در تهران کنگره کلینیکال آنکولوژی برگزار خواهد شد که در بخش‌هایی از آن نمایندگان بین‌المللی از جمله ازمو و اروپا حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس توافقات انجام گرفته با انجمن مدیکال آنکولوژی اروپا متخصصین کلینیکال آنکولوژی و دانشجویان مربوطه برای آموزش دوره‌های درمانی سیستمیک سرطان طبق توافق به اروپا اعزام شده و هزینه عضویت ایرانیان در ازمو نیز از 175 یورو به 50 یورو در سال کاهش یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    با تدبیر و امید تفاوت را لمس کنید ملت با عزت ایران ، نوش جانتان روحانی عشق منی
  • دکتر ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    میزان مرگ و میر در امریکا و اروپا بر اثر سرطان 5 برابر ایران هست درسته که شیب رشد سرطان در ایران بسیار بالا رفته که دلیلش هم سبک زندگی و فست فودهای غربی در ایران هست ولی هنوز در میزان مرگ و میر ایران مثل اکثر کشورهای سنتی تعداد پایینی رو داره........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس