آرزوي دوران خردسالی‌‌ محسن بيت‌غريب، پسربچه 12 ساله كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد با پوشيدن لباس آتش‌نشاني و حضور در نقش يك فرمانده برآورده شد.

به گزارش مشرق، سازمان آتش‌نشاني اهواز با كمك يك خيريه، كودك سرطاني را به آرزوي خود رساند. اين اتفاق روز جمعه رقم خورد و محسن بعد از انجام شيمي‌درماني در بيمارستان، لباس آتش‌نشاني به تن كرد و وارد ايستگاه آتش‌نشاني گلستان شد. در حالي كه آتش‌نشانان در انتظارش به صف شده بودند، او در نقش فرمانده عمليات قدم به داخل ايستگاه گذاشت. به فرمان محسن بود كه كاروان آتش‌نشان آژيركشان به طرف ايستگاه آتش‌نشاني استانداري حركت كرد.

 در آنجا بود كه مشخص شد، آتش سوزي فرضي در كيانپارس ايجاد شده است و آتش‌نشانان در انتظار فرمان فرمانده كوچك خود براي خاموش كردن آتش هستند. لحظاتي فرمانده به همراه تيم‌هاي آتش‌نشاني به طرف محل مورد نظر حركت كردند. با رسيدن به محل حادثه، محسن در حالي كه بي‌سيم به دست داشت، فرمانده اطفاي حريق را صادر كرد و آتش‌نشانان دست به كار و موفق به مهار آتش شدند.

آرزوي كودك سرطاني در نقش فرمانده آتش‌نشان محقق شد +عکس
با اين حركت نمادين آرزوي محسن محقق شد و لبخند رضايت‌بخش بر لبانش ‌ نشست. او درباره احساس خود گفت: خيلي خوشحالم و به همين جمله بسنده كرد. مادر محسن كه از ابتدا شاهد هنرنمايي فرزندش بود، اول براي شفاي بيماري محسن و بيماران سرطاني دعا كرد و بعد گفت محسن هميشه از كودكي آرزو داشت كه آتش‌نشان شود. حالا يك دنيا شوق دارم كه پسرم به آرزويش رسيد و توانست در نقش يك آتش‌نشان ظاهر شود.

آرزوي كودك سرطاني در نقش فرمانده آتش‌نشان محقق شد +عکس
علي تراب‌پور، معاون آموزش و پيشگيري سازمان آتش‌نشاني اهواز، تلاش كرد محسن را به آرزويش برساند. او گفت: اين حركت نمادين نشان‌دهنده حس انسان‌دوستي آتش‌نشانان با كودكاني است كه به سرطان و بيماري‌هاي صعب‌العلاج مبتلا هستند. اين حركت روحيه دوچنداني به محسن مي‌دهد و وقتي اين ماجرا را براي دوستانش تعريف مي‌كند هم تأثير مثبتي نيز بر آنها مي‌گذارد.

يازدهم بهمن ماه هم عباس عبدالله‌زاده، كودك ۱۲ساله مبتلا به سرطان كه آرزو داشت «پليس» باشد، با تلاش سرهنگ عزيزالله سپهوند، فرمانده انتظامي اهواز و يك خيريه توانست براي چند ساعت لباس پليس را به تن كند و در مراسمي نمادين از يگان‌هاي انتظامي اين استان «سان» ببيند.

منبع: جوان آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مژده از قم ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    احسنت بر آتشنشانان دلیر اهواز
  • فرزند شهید ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    یا من اسمه دوا ذکره شفا..
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    دمشان گرم
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    چندی قل هم در همین استان نیرو انتظامی کاری مشابه این انجام داد دم اهوازیا گرم
  • جلال ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    حالا پلیس اهواز یه کاری کرده !!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس