کد خبر 540152
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

سرمربی اتلتیکو مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آیندهوون بسیار راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. او اطمینان دارد که تیمش جواز صعود به دور بعد را به دست خواهد آورد.

 به گزارش مشرق به نقل از اسکای اسپورت، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید. در یکی از دیدارها اتلتیکو مادرید در خانه آیندهوون به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود آنکه تیمش نتوانست در این دیدار خارج از خانه گلزنی کند اما اطمینان دارد که به دور بعد راه پیدا خواهد کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: من درباره واقعیت‌ها صحبت می‌کنم. دیدار برگشت در ویسنته کالدرن برگزار می‌شود و این باعث می‌شود تا شانس ما برای صعود به دور بعد بیشتر از حریف باشد. اطمینان دارم که می‌توانیم جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم. وقتی بازی برگشت در خانه ما برگزار می‌شود پس چرا به صعود امیدوار نباشم؟

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی را در خانه آیندهوون به نمایش گذاشتیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. هر چند در خانه حریف به میدان رفتیم اما تمایل ما برای گلزنی بیشتر از حریف بود. این درحالی بود که دروازبان ما شب آرامی را پشت سر گذاشت. بعد از بازی احساس خوبی دارم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سیمئونه در پایان سخنان خود گفت: وقتی تیم در خارج از خانه حمله می‌کند و برای پیروزی نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد و به حریف فشار می‌آورد همه اینها باعث خوشحالی است و نشان می‌دهد که ما برای پیروزی به میدان رفتیم. بسیار خوشحالم که در ورزشگاه خانگی آیندهوون تا این اندازه خوب ظاهر شدیم. باید به این روند خود ادامه دهیم و با صبر و حوصله کار کنیم. وقتی صحبت از صبر به میان می‌آید من نفر نخست هستم و دلیلی ندارد که عجله کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس