رئیس مرکز تحقیقات استراتزیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌‌ای به مناسبت انتخابات هفتم اسفند گفت:‌ حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نشانه دیگری از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتزیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه‌ای به مناسبت انتخابات هفتم اسفند گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رای نشانه دیگری از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی در این بیانیه به شرایط حساس منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حمایت و حضور همیشگی و پر صلابت مردم شریف و بزرگوار از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمامی مشکلات و توطئه‌های دشمنان ایستادگی نموده و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب با اقتدار، امنیت و ثبات مسیر پر افتخار خود را طی می‌نماید که این مهم در سایه عنایات الهی و حمایت مردم بزرگوار به دست آمده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتزیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از این بیانیه اظهار داشت: موفقیت‌های نظام به ویژه در نهادینه نمودن مردم سالاری دینی مرهون همدلی و همزبانی مردم و مسئولان و حضور، حمایت و پشتیبانی آنان در همه زمینه‌ها به ویژه در عرصه انتخابات است که به عدد عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپا گردیده و این بار نیز با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد تا نشانه دیگری از اقتدار را در ایران اسلامی برای جهانیان به نمایش درآورد .

ولایتی در ادامه افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، همه علاقه‌مندان به کشور و برای عزت ایران اسلامی می‌بایست در این صحنه حضور یابند و باید تاکید نمود در شرایط امروز، حضور حداکثری مردم تضمین کننده ثبات و اقتدار نظام در منطقه و جهان خواهد بود.

وی در پایان از همه آحاد ملت ، علاقه‌مندان به نظام و کشور برای حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت نمود و گفت: این بار نیز با حضور مقتدرانه ملت شریف، برگ زرین و پر افتخار دیگری از دفتر انقلاب، با شکوه و عظمت رقم خواهد خورد و گام دیگری در راستای تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برداشته خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس