کد خبر 539240
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

اخیرا در خصوص چگونگی رای دادن در انتخابات خبرگان، محاسباتی اشتباه صورت می گیرد و سپس از افراد خواسته می شود برای مقابله با جریان نفوذ بیگانگان در انتخابات خبرگان، تنها به غیر مشترکین لیست جبهه انقلاب رأى بدهند.

مراقب محاسبات اشتباه در انتخابات باشیم
به گزارش مشرق، دکتر رضا سراج تحلیل‌گر مسائل راهبردی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

اخیرا در خصوص چگونگی رای دادن در انتخابات خبرگان، محاسباتی اشتباه صورت می گیرد و سپس از افراد خواسته می شود برای مقابله با جریان نفوذ بیگانگان در انتخابات خبرگان، تنها به غیر مشترکین لیست جبهه انقلاب رأى بدهند.

چرا این محاسبات اشباه است؟
مبنای این محاسبات دو قطبی پنداشتن کامل رفتار جامعه درانتخابات خبرگان و قطعیت دانستن لیستی رأى دادن همه مردم در این انتخابات است.  این محاسبات، اشتباهات دیگری نیز در درون خود دارد که از جمله می توان به قطعیت پنداشتن رفتار مردم مطابق با اراده دشمنان و رسانه های آنان و همچنین نادیده گرفتن متغیرهای تأثیر گذار دیگر در انتخابات خبرگان اشاره کرد.

نگاه واقعی به صحنه انتخابات خبرگان:
واقعیت های میدانی صحنه انتخابات خبرگان نشان می دهد که فتنه گران در انتخابات خبرگان اولا لیستی رأی نمی دهند و ثانیا به لیست کامل رای نخواهند داد. از سوی دیگر آحاد مردم در انتخابات خبرگان به لیست مورد اعتماد و یا نهایتا به معروفین رأى می دهند. ضمن آنکه انتخابات خبرگان در تهران، استانی بوده و  مجموع آرا در استان تهران مؤید برتری کامل جبهه انقلاب است. همچنین نظرسنجی های معتبر، برتری 14 به 2 لیست معتمدان انقلابی اصولگرا را کاملا تایید می نماید.

باید انقلابی عمل کرد نه انفعالی:
با توجه به واقعیت های میدانی صحنه انتخابات خبرگان و با در نظر گرفتن متغیرهای تأثیر گذاری مانند، باور به تحقق وعده الهی برای نصرت به مؤمنین، تأثیر بسیار تعیین کننده رهبر انقلاب بر جهت گیری آحاد مردم مبتنی بر ولایت الهی و اعتماد به شعور مردم در مقابله با نفوذ بیگانگان، باید انقلابی عمل کرد نه انفعالی

* بنابراین برای استفاده از فرصت پیروزی 14 بر 2 باید انقلابی عمل کرد و به روشنگری و بصیرت افزایی ادامه داد و از منفعل عمل کردن، اجتناب نمود. انفعالی عمل کردن در این صحنه منجر به تبدیل پیروزی به نتیجه تساوی 8 بر 8 در انتخابان خبرگان ( استان تهران ) می شود. باید توجه داشت که انفعالی عمل کردن فرصت سازی برای بیگانگان و بازی کردن در زمین فتنه گران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس