رقابت‌های کوپاآمریکا به میزبانی کشور آمریکا در شرایطی برگزار خواهد شد که با سیاست‌ نامزدهای انزوا طلب و تندرو انتخابات آمریکا هیچ همخوانی ندارد.

به گزارش مشرق، ترامپ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها وضعیت بهتری نسبت به برخی رقبای خود داشته و نسبت به آینده نیز امیدوار است، او اندیشه‌های نژادپرستانه، غیر اخلاقی و بسیار افراطی در قبال اسلام، ایران، کشورهای خاور میانه و محیط زیست دارد.

منابع خبری اروپایی ساعاتی پس از روشن شدن تکلیف قرعه کشی مرحله گروهی کوپاآمریکا به میزبانی کشور آمریکا این موضوع را دستمایه طنز خود قرار داده و نوشته‌اند: کشورهای آمریکای جنوبی و منطقه کونکاکاف چگونه باید در خاک آمریکا رقابت‌های فوتبال کوپا آمریکا را برگزار کنند در حالی که هواداران این تیم‌ها پشت دیوار بی اعتمادی به آمریکا، سیاست‌های ابلهانه ترامپ و خود محوری آمریکا خواهند ماند و از تماشای بازی تیم ملی کشورشان محروم خواهند شد.

کوپاآمریکا در سایه سیاست‌های ابلهانه ترامپ +کاریکاتور

ترامپ در یکی از سخنرانی‌های جنجالی خود ضمن توهین به مردم کشور متمدن مکزیک گفته بود: باید دیواری بلند بین آمریکا و مکزیک کشیده شود تا دیگر کسی از آنها از این مرز وارد خاک آمریکا نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس