کد خبر 538624
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز سه شنبه برای تیم‌های ایرانی آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی از روز سه‌شنبه آغاز می شود. دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان در این روز به مصاف حریفان خود می روند. نگاهی به بازی این دو تیم در آسیا می اندازیم:

گروه A؛ سپاهان میزبان تیم النصر امارات

سپاهان که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود در این فصل با حاشیه های زیادی مواجه بود. حسین فرکی از این تیم جدا شد تا ایگور استیماچ کروات جانشین این مربی محجوب ایرانی شود. سپاهان با استیماچ هیچ موفقیتی کسب نکرده و اکنون با 25 امتیاز در رده یازدهم است و روی کاغذ هم خطر سقوط تهدیدش می کند. تیمی که شعارش حالا حالا قهرمانی بود! اکنون رتبه ای دو رقمی در لیگ برتر ایران دارد. حریف سپاهان تیم النصر امارات است که باید به اصفهان بیاید. النصر در رده سوم جدول لیگ امارات است. با این حال امیدواریم زردپوشان اصفهان و قطب زرد فوتبال ایران موفقیت هایش را با استیماچ از این بازی آغاز کند و سپاهان نشان بدهد که همان تیم قدرتمند گذشته است.تیمی که نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا هم شده است. سپاهان اگر بتواند در میدان مسابقه النصر را شکست بدهد هم درس خوبی به این تیم عربی حاشیه خلیج فارس می دهد و هم با میزبانی شایسته از النصر خط بطلانی بر جوسازی های تیم های عربستانی و اماراتی خواهد کشید. این مسابقه ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

لوکومتیو ازبکستان و الاتحاد عربستان دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند.

 

گروه B؛ ذوب آهن میهمان لخویای قطر

تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان جام حذفی فصل گذشته است که در این فصل هم همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر و فینالیست جام حذفی است. ذوب آهن در اولین مسابقه اش در قطر به مصاف تیم لخویا خواهد رفت. لخویا در لیگ قطر در رده دوم جدول لیگ این کشور است. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن سعید آذری همه تلاش خود را کرده تا تیم فوتبال این باشگاه بدون دغدغه مالی وارد مسابقات شود و اکنون هواداران فوتبال اصفهان و به ویژه ذوب آهنی ها امیدوارند شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند نماینده ای شایسته  در آسیا باشند و در گام اول بتوانند در قطر از حریف پولدارش امتیاز بگیرند. ذوب آهن در این مسابقه هاشم بیک زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این مسابقه ساعت 18 و 45 دقیقه در قطر آغاز می شود.

النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس