در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگا که با جنجال آفرینی سرمربی بایرلورکوزن همراه بود، این تیم درخانه مغلوب زردپوشان وستفالن بود.

بایرلورکوزن در شب جنجال‌سازی سرمربی‌اش به دورتموند باختبه گزارش مشرق، هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان امشب (یکشنبه) با یک بازی مهم بین تیم‌های بایر‌لورکوزن و بورسیا دورتموند دنبال شد که این بازی را دورتموندی‌ها با یک گل به سود خود به پایان رساندند تا جایگاه خود را در رده دوم جدول و فاصله‌شان را با بایرن‌مونیخ صدر جدولی حفظ کنند.

تنها گل این بازی را پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 65 زد تا دورتموند 51 امتیازی شود و به فاصله 8 امتیازی بایرن‌مونیخ برگردد.

در جریان این بازی اتفاق جنجالی رخ داد که باعث متوقف شدن روند بازی شد. در دقیقه 66 فلیکس زوایر داور بازی، راجرز اشمیت سرمربی معترض بایرلورکوزن را از نیمکت تیم میزبان اخراج کرد اما این مربی از ترک نیمکت لورکوزن خودداری کرد. به دنبال این اتفاق، زوایر که از اعتراضات مکرر سرمربیان دو تیم به ستوه آمده بود، همراه با دستیاران خود میدان را ترک کرد و به رختکن‌ها رفت. پس از او بازیکنان بهت زده دو تیم نیز به رختکن رفتند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

با وساطت مسئولان بایرلورکوزن و کوتاه آمدن اشمیت که حاضر شد به رختکن برود، بازی از سر گرفته شد اما میزبان نتوانست گل خورده را جبران کند و 35 امتیازی ماند تا با از دست دادن فرصت صعود به رده سوم، در رده چهارم جدول باقی بماند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگا، هانوفر از دقایقی پیش در خانه به مصاف آگزبورگ رفته است و شالکه نیز از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس