امروز در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان اعضای این ائتلاف به مسائلی چون خطر نفوذ دشمن، تأمین معیشت مردم، دغدغه‌های جوانان و تحرکات دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان اشاره کردند.

به گزارش مشرق، همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان عصر امروز با حضور جمعی از کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در این مراسم گفت: ما دنبال ایجاد مجلس مخالف و معارض دولت نیستیم و همچنین دنبال مجلسی با اعضای دولتی هم نیستیم و یک مجلس ناظر بر دولت می‌خواهیم.

وی افزود: امیدواریم مجلسی تشکیل شود که بتواند بر امور اجرایی کشور نظارت دقیق‌تری داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب‌رئیس مجلس نیز در این برنامه گفت: ان‌شاءالله در سایه همان نقشه راهی که دفاع مقدس را آفرید، مجلسی در چارچوب پیشبرد اهداف انقلاب نیز روی کار بیاید.

حسین مظفر دیگر نماینده تهران در این مراسم اظهار داشت: در موقعیتی قرار داریم که خداوند بزرگ‌ترین نعمت را که اسلام است، به ما داده و این نعمت را به هیچ‌یک از عالمیان نداده است.

وی ادامه داد: 14 قرن است که پس از نبوت پیامبر(ص)، امامت و رسالت در هیچ جامعه‌ای به حق خود نرسیده است و 7 قرن خلافت و 7 قرن سلطنت حکومت کرد و این انقلاب و امام راحل(ره) به پشتوانه امت توانستند نعمت امامت را به ما برگردانند و ولایت‌فقیه در عرصه اجتماعی و سیاسی تشکیل شد و ما باید با چنگ و دندان از این نعمت حراست کنیم.

محمدجواد عامری، کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: باید در مجلس آینده از الگوی جنگ استفاده شود، زیرا در زمان جنگ به مردم اعتماد شد و پیروزی‌های بزرگی کسب کردیم، اما در عصر کنونی مردم برای مسئولان نامحرم شده‌اند و آنها به کمپانی‌های خارجی اعتماد می‌کنند.

این گزارش حاکی است محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: با خدا عهد کرده‌ایم که پاک‌دست باشیم و با دشمنان و مخالفان انقلاب مقابله کنیم، مانع حضور غرب‌زده‌ها شویم و از هرگونه انحراف پرهیز کنیم و تلاش کنیم تا دیگران را به راه انقلاب بیاوریم.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس نیز در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم در رأی دادن به لیست‌ها باید کارآمدی‌ها و کارکردها را مدنظر قرار دهند، مردم به لیست 30 نفره اصولگرا به‌صورت کامل رأی دهند و به آنها اعتماد کنند. در زمینه مجلس خبرگان نیز انگلیسی‌ها دارند شیطنت‌هایی می‌کنند و تصور می‌کنند که می‌توانند مانند فتنه 88 دوباره فتنه برپا کنند و مردم باید با حضور خود پای صندوق‌های رأی پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهند.

لطف‌الله فروزنده کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن نسبت به مجلس شما طمع کرده و اگر مجلس به‌دست اشرافیان بیفتد، بدبخت می‌شویم. بیش از 20 نفر از افراد لیست اصولگرایان سابقه حضور در مجلس را دارند و می‌توانند معیشت مردم را تأمین کنند و جوانان حاضر هم، همه جوانان متدینی هستند.

در این مراسم یحیی آل‌اسحاق کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در معرض یک تهدید بزرگ هستیم و دشمن می‌خواهد که فضای مجلس را از افرادی قرار دهد که طرز نگاه آنها خلاف اسلام و انقلاب است و باید مردم با انتخاب صحیح خود جلوی این حرکت را بگیرند.

سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید مجلسی بسازیم که هر کس بخواهد روبروی مقام معظم رهبری بایستد، ابتر شود. در برهه حساسی هستیم، امروز دشمن به نفوذ نرم‌افزاری روی آورده است و می‌خواهد به سیستم تصمیم‌گیری کشور نفوذ کند و ما باید اتحاد خود را در مقابل با آنان حفظ کنیم.

محمد ناظمی اردکانی، کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  نیز گفت: در شرایط کنونی که دو انتخاب مهم در پیش رو داریم، دو گفتمان مطرح شده، گفتمان اول، گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان دوم گفتمان ضدانقلاب اسلامی است. شاهدیم که دشمنان از طریق ماهواره‌های حجیمی که در اختیار دارند به گفتمان ضد انقلاب دامن می‌زنند و ما باید با حفاظ اتحاد خود در مقابل آنها بایستیم.

سیدعلی قریشی،‌ کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:در آستانه یکی از خطیرترین انتخابات جمهوری اسلامی هستیم و امیدواریم در ایام فاطمیه هیأت‌های مذهبی بتوانند انتخابی فاطمی کنند.

مهدی وکیل‌پور، کاندید ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این برنامه گفت: برای نسل‌های هم‌سن‌وسال من اگر امروز فرصت نقش‌آفرینی در این زمینه فراهم شده است، مرهون زمینه‌سازی جانبازان و باتجربه‌های انقلاب اسلامی است. امیدواریم بتوانیم دغدغه‌های جوانان را در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس