کد خبر 538530
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

شب گذشته یک ساختمان که در حال آماده سازی برای اقامت پناهندگان در شهر بواتزن ایالت زاکسن آلمان بود هدف حمله آتش سوزی قرار گرفت که به گفته پلیس بسیاری از تماشاگران این حادثه آن را تحسین کرده و شادی می کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، یک ساختمان که به منظور اقامت پناهندگان آماده شده بود شب گذشته در شهر بواتزن ایالت زاکسن آلمان هدف حمله آتش سوزی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات پلیس تمام سقف این ساختمان که در حاشیه شهر بواتزن قرار داشت در شعله های آتش سوخت. این ساختمان اخیرا به عنوان هتل مورد استفاده قرار داشت و در حال آماده سازی برای اقامت پناهندگان بود.

یک سخنگوی پلیس اعلام کرد که دلایل این آتش سوزی هنوز مشخص نیست. پلیس جنایی و گروه تحصصی مربوط به جنایات راست افراطی در حال تحقیقات در این زمینه هستند.

ظاهرا تماشاچیان از تخلیه ساختمان جلوگیری به عمل می آوردند که دو نفر در همین راستا دستگیر شدند. پلیس از ساکنان و بعضا تماشاچیان مست در اطراف این ساختمان خبر داده است که برخی از آن ها سناریوی آتش سوزی را با لذت و سخنان نیش دار توضیح می دادند.

یک روزنامه محلی شهر درسدن با استناد به گفته های شاهدان از تعداد زیادی از تماشاچیان که این حادثه آتش سوزی را تحسین می کردند خبر داد که در بین آن ها کودکانی دیده می شدند که شادی می کردند و به پناهندگان توهین می کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس