کد خبر 538514
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

سخنگوی پلیس غرب افغانستان اعلام کرد که رباینده دو راننده ایرانی در استان هرات این کشور شناسایی و با انجام عملیات توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، «عبدالروف احمدی» روز یکشنبه گفت: «ولی» فرزند «سخی» که 3ماه پیش دو راننده ایرانی را ربوده بود، توسط نیروهای پلیس شناسایی و دستگیرشد و فرد دستگیر شده به جرم خویش اعتراف کرده است.

احمدی گفت که دو راننده ایرانی چند روز پس از ربوده شدن آزاد شدند، اما رباینده آنان فراری بود که روز گذشته از منطقه «قدوس آباد» شهرستان «کهسان» دستگیر شد و اینک تحت بازجویی نیروهای پلیس قرار دارد.

عبدالله عبدالله رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان روز جمعه گذشته در گفت و گویی در پاسخ به پرسشی در باره ربودن رانندگان ایرانی در غرب افغانستان به ویژه شاهراه هرات - اسلام قلعه تصریح کرده بود که هیأتی را برای بررسی ربودن رانندگان ایرانی به این منطقه اعزام کرده و تدابیری در این زمینه اتخاذ شده است.

وی به دلایل امنیتی از تشریح جزئیات تدابیر اتخاذ شده خودداری کرد و در عین حال افزود که ربوده شدن رانندگان ایرانی جدای از مساله ناامنی ها در غرب افغانستان نیست و این مشکل دامن شهروندان افغان را نیز گرفته و یک مشکل عمومی در کشور است، اما با توجه به مشکل به وجود آمده برای رانندگان ایرانی، هیاتی مامور بررسی این موضوع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس