مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: امسال پیش‌بینی شده که حضور زائران نوروزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس رشد ۲۵ درصدی خواهد داشت.

به‌گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی از 11 مهر آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و تا امروز 500 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب، غرب، شمال غرب و راهیان نور دریایی بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال پیش‌بینی شده است که حضور زائران نوروزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس رشد 25 درصدی خواهد داشت.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: یکی از برنامه‌های اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثار شهادت، اردوهای راهیان نور است؛ سرزمین نور باران رحمت و اردوی راهیان نور بهترین بستر برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و گنجی است که حضرت امام خامنه‌ای عزیز از آن یاد کردند که هر ساله مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه اکثر مخاطبان راهیان نور را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: اردوهای راهیان نور به جهت استقبالی که آحاد مردم از آن دارند، در طول سال برگزار شده و به ایام نوروز خلاصه نمی‌شود و جوانان رکن اصلی این سفرهای معنوی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس