باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور ، مسابقه عکاسی موبایلی «راهیان نور» را برگزار می کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت همزمان با اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور ، مسابقه عکاسی موبایلی «راهیان نور» را برگزار می کند. 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت زیارت یادمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان نسل جوان و ترغیب آنان به حضور در یادمانهای عملیات ها و همراهی با کاروان های راهیان نور و ایجاد انگیزه برای حضور و دقت نظر بیشتر در همراهی با کاروان ها در یادمان ها،این مسابقه  برگزار می گردد.

وی گفت : محور های این مسابقه شامل معنویت و حضور معنوی در راهیان نور،حضور نسل جوان در راهیان نور،یادمان های شهدا،فعالیت ها و تلاش های موزه دفاع مقدس و شهرداری تهران در راهیان نور،مراسم بدرقه و استقبال از زائرین کاروان های راهیان نور شهرداری تهران می باشد.

رضوانی اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه به سایت باغ موزه دفاع مقدس به آدرس www.iranhdm.ir مراجعه کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس