کد خبر 5382
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت:خاتمي ابتدا بايد در خصوص ملاقات خود با ملک عبدالله و کمک هاي دريافتي از وي پاسخ دهد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، مواضع و اقدامات هفته هاي اخير خاتمي حکايت از تلاش براي تعريف يک مرزبندي جديد با ديگر سران فتنه دارد. مساله‌اي که با انتشار برخي اخبار درباره انتشار قريب‌الوقوع يک نامه از سوي وي که در آن بر ضرورت تفکيک جريان اصلاحات از جريان فتنه تاکيد شده، ابعاد تازه‌اي به خود گرفته است.
حجه الاسلام حميد رسايي، گفت: جريان اصلاحات از جريان فتنه جداست، و همانطور که رهبر انقلاب نيز فرمودند جريان اصلاحات همسو با اهداف نظام و در برابر دشمنان است.
وي در عين حال با اشاره به اينکه جريان فتنه اصلاحات آمريکايي است تصريح کرد: اينکه خاتمي مي خواهد تفکيکي بين اينها ايجاد کند به دليل عملکرد گذشته خود همچنين بعد از رياست جمهوري اش و در دوران فتنه است.
رسايي با تاکيد بر اينکه خاتمي به دليل عملکردش با اصلاحات آمريکايي پيوند خورده است افزود: به همين دليل نمي تواند نقش رهبري جريان اصلاحات را به عهده گرفته و سمبل اصلاحات اسلامي باشد.
خاتمي با جريان فتنه پيوند خورده است
به گفته نماينده مردم تهران اصلاحات اسلامي دوستاني هستند که هر چند با اصولگرايان اختلاف سليقه دارند اما پايبندي خود را به آرمان هاي امام راحل،ولايت فقيه و قانون اساسي نشان داده‌اند.
وي با اشاره به اينکه تلاش خاتمي براي ايجاد مرزبندي جديد با ديگر سران فتنه دير شده و وي با جريان فتنه پيوند خورده است عنوان داشت: مردم و خواص سخنان خاتمي راباور نمي کنند.
بهتر است خاتمي پاسخگوي ملاقاتش با ملک عبدالله باشد
رسايي در ادامه هدف خاتمي از اتخاذ مواضع اخيرش را فضا سازي در جهت سرپوش گذاشتن بر کمک يک ميلياردي دانست و گفت: خاتمي مي خواهد به اين ترتيب اذهان عمومي را منحرف کند.
وي در عين حال تاکيد کرد: خاتمي ابتدا بايد در خصوص ملاقات خود با ملک عبدالله و کمک هاي دريافتي از وي پاسخ دهد.
اشاره رسايي به ملاقات سال گذشته خاتمي با ملک عبدالله همچنين کمک يک ميلياردي آمريکا به سران فتنه است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس