کد خبر 537987
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

شرکت کنون دو دوربین جدید پاورشات عرضه کرده که در میان دوربین‌های compact عملکرد قدرتمندی دارند و هم برای افراد آماتور و هم برای کاربران حرفه‌ای قابل استفاده هستند.

 به گزارش مشرق، این دو دوربین Canon G7X Mark II  و  Canon SX720 HS نام دارند و دستاوردهای تازه ای را برای دنیای دوربین های پاورشات به ارمغان آورده اند.
 
Canon G7X II دارای حسگر CMOS از نوع 20.1 مگاپیکسلی و لنزهای 24-100mm f/1.8-2.8 می باشد. اما در آن از پردازنده تصویر DIGIC 7 هم برای ارتقای عملکرد دوربین استفاده شده است. این پردازنده تهیه تصاویر باکیفیت با سرعت 8 فریم در ثانیه را ممکن می کند. اما نکته جالب تر این است که ثبت فایل های RAW هم با سرعت کامل ممکن شده است.
 
پردازنده جدید، G7X II را به اولین دوربین پاورشاتی مبدل کرده که به کاربران امکان می دهد فایل های RAW را در درون خود دوربین تبدیل کنند. ارتقای نمایشگر سه اینچی لمسی، قابلیتهای بیشتر برای کنترل نور، کنتراست، وضوح و ... و فناوری هوشمند IS برای تنظیم خودکار سرعت شاتر و ایجاد پس زمینه های محو زیبا از جمله دیگر امکانات این گوشی است. قیمت این دوربین که در اواخر بهار روانه بازار می شود 700 دلار است.
 
اما اگر به دنبال قابلیت های متنوع تر برای زوم کردن هستید باید دوربین SX720 را خریداری کنید. این دوربین 20.3 مگاپیکسلی از قابلیت زوم اپتیکال باورنکردنی 40x برخوردار است که عکاسی خوب از سوژه های بسیار دور را هم ممکن می کند. این دقت در دوربین های کامپکت سابقه نداشته است.
 
باتری های قابل شارژ داخلی و عدم درنظرگرفتن کابل یواس بی، سازگاری با وای – فای، حسگر CMOS و 20.3 مگاپیکسلی و 1/2.3 اینچی همراه با پردازنده  تصویر DIGIC 6، نمایشگر سه اینچی ال سی دی، تثبیت گر اپتیکال تصویر، ISO با دامنه 80-3200، قابلیت قفل کردن فوکوس برای تهیه عکس با سرعت 5.9 فریم در ثانیه از جمله ویژگی های این دوربین 380 دلاری است که آن هم اواخر بهار در دسترس خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس