کد خبر 537953
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز گفت: حدود ۲۰ هزار صندلی ورزشگاه یادگار امام تبریز باید با صندلی‌های نو و جدید جا به جا شود.

به گزارش مشرق، حبیب مقصودی در مورد اینکه گفته می‌شود اگر صندلی‌های شکسته ورزشگاه یادگار امام با صندلی‌های جدید جابه‌جا نشود کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه حضور هواداران روی آن سکوهایی که صندلی مناسب ندارند را نمی‌دهد، گفت: شکستگی نداریم ما جابه‌جایی یکدست سازی انجام دادیم. ان‌شاءالله صندلی‌های جدید تامین اعتبار شده و اداره کل و مسئولان استانی با این مسئله موافقت کردند. طی روزهای آینده اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا صندلی شکسته روی سکوها وجود دارد، افزود: خیر ما سکو را یکدست کردیم و صندلی‌ها جا به جا شده اکنون بخشی از سکوها خالی از صندلی شده است. مساعدت لازم صورت می‌گیرد تا به زودی کار تکمیل صندلی‌ها انجام بگیرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در مورد اینکه چه تعداد صندلی باید نصب شود، عنوان کرد: تقریبا حدود 20 الی 25 هزار صندلی نیاز است. بخشی از صندلی‌ها فرسوده شدند و باید این جا به جایی صورت بگیرد.

مقصودی در مورد اینکه آیا تا روز چهارشنبه این اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: این کاری نیست که 3-4 روزه انجام داد و تقریبا برای تکمیل و نهایی کردن کار به زمانی 4-5 ماهه نیاز است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس